هافبک اصفهانی آبی‌پوشان در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل استقلال در زادگاهش با تیمی رو به رو خواهد شد که فوتبالش را در آن آغاز کرد.

 مهدی پور و بازی ویژه با قهرمان اول فصل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" یکی از جذابیت‌هایی که باعث می‌شود علاقه‌مندان به استقلال مصاحبه‌های بعد از بازی این تیم را به صورت ویدیویی یا صوتی دنبال کنند، لهجه‌ی شیرین مهدی مهدی‌پور است. بازیکنی که اتفاقا ارتباط خوبی با رسانه‌ها دارد و چه در مواقع پیروزی و چه در زمان‌های بعد از شکست با روی خوش به سئوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد.

هافبک شماره 9 استقلال که در یکی از بهترین فصول فوتبالی خودش به سر می‌برد، بعد از غیبت در ترکیب اولیه تیمش برابر نساجی، اصلی‌ترین گزینه مجیدی برای رهبری خط هافبک استقلال در دیدار بی‌نهایت مهم برابر سپاهان خواهد بود. مسابقه‌ای که برتری در آن می‌تواند استقلال را از هر زمانی به قهرمانی نزدیک‌تر کند. چرا که روی کاغذ هم سخت‌ترین حریف استقلال، سپاهان رده سومی است که با توجه به برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی، در حضور تماشاگرانش از استقلال میزبانی خواهد کرد.

مهدی‌پور که خودش اصالت اصفهانی دارد و فوتبالش را از رده‌های پایه سپاهان آغاز کرده و پس از درخشش در جوانان این تیم به ذوب‌آهن رسید و به فوتبال ایران معرفی شد، امید اول مجیدی برای میدان ندادن به هافبک‌های طراح و پا به توپ سپاهان در این مسابقه است. بدون شک برنده تقابل مهدی‌پور با سروش رفیعی، می‌تواند تیمش را در آستانه موفقیت در این مسابقه قرار دهد.

باید منتظر ماند و دید آیا این مهره مهم استقلال که برای اولین بار با آبی‌ها در برابر تماشاگران هم‌شهری‌اش بازی خواهد کرد، می‌تواند نمایش‌های قابل قبولش تا اینجای فصل را برابر سپاهانی که در ابتدای لیگ به عنوان مدعی اصلی قهرمانی از آن نام برده بود، تکرار کند؟