نکته جالب توجه بازی استقلال و نساجی رویارویی دو برادر با هم یعنی صالح و صابر حردانی بود.

حردانی: من بدشانس بودم، خدا را شکر صالح هم بود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، صابر حردانی در مورد پیروزی مقابل استقلال در جام حذفی در ضربات پنالتی به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی سنگینی بود ولی خدا را شکر توانستیم ببریم. استقلال هم تیم خوبی بود و مقابل هوادارانش برای برد آمده بود ولی خدا را شکر توانستیم با کمترین اشتباه بازی را کنترل و به مرحله بعد صعود کنیم.

او در پاسخ به این سوال که قبل از بازی فکر می کردند بتوانند استقلال را شکست دهند یا خیر ادامه داد: ما می دانستیم که بازی خیلی سختی است و اینکه میزبان هم هستند. در طول هفته تمرینات خوبی داشتیم و نکاتی که آقای الهامی گفته بود را به خوبی انجام دادیم، اشتباهات فردی داشتیم ولی تیمی نه و همین باعث شد ما بتوانیم استقلال را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

این بازیکن که در این دیدار مقابل ص حردانی برادرش در تیم استقلال گرفت نظرش را اینگونه بیان کرد: در فوتبال برادر و این حرف ها معنی ندارد و هرکس برای تیم خودش بازی می کند ولی حس قشنگی بود که روبرو برادرم بازی کردم.

وی که دو سال از صالح بزرگ تر است در مورد اینکه با برادرش کری دارد یا خیر گفت: ما اصلا با هم کری نمی خوانیم زیرا هر دو یک راهی را می رویم که به هدفمان برسیم. صالح به هدفش رسید و از این بابت خیلی خوشحالم و کمکش می کنم تا به اهداف بزرگ تری برسد. او هم انتقادات خودش را می کند و اگر اشتباهی داشته باشم می گوید. در کل به هم کمک می کنیم و با هم کری نداریم چون هر دو از پیشرفت هم خوشحال می شویم.

حردانی در مورد اینکه خودش و برادرش هر دو یک توپ به تیرک دروازه زدند عنوان مرد: او برای تیمش تلاش می کند و من هم برای تیمم تلاش می کنم و اینکه شانس با من یار نبود و  خدا را شکر شانس با صالح هم یار نبود(می خندد) اگر توپ من گل می شد یک بر صفر در وقت قانونی می بریم.

او در مورد اینکه برای قهرمانی در حذفی چقدر انگیزه دارند اظهار کرد: ما پله پله جلو می رویم. بازی خیلی سختی با مس کرمان داریم تیمی که فولاد خوزستان را حذف کرده، هیچ تیم بدی تا این مرحله بالا نمی آید و هر تیمی که صعود کرده حتما خوب است. انشاالله با بازی خوب بتوانیم به آن چیزی که می خواهیم برسیم.

حردانی در پایان در مورد حضور هواداران نساجی افزود: از صمیم قلب تشکر می کنم این همه راه تا تهران آمدند و ما را تشویق کردند و دلگرمی دادند و اینکه خدا را شکر توانستیم دلشان را شاد کنیم و با خوشحالی به خانه برگردند. انشاالله در بازی های بعد هم کنار ما باشند و بتوانیم خوشحالشان کنیم.