​رابطه وریا غفوری و فرهاد مجیدی بازهم خراب است و گویا درست هم نمی شود.

ماجرای درگیری وریا غفوری و فرهاد مجیدی در رختکن | رابطه وریا غفوری و مجیدی شکرآب است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بازهم وریا غفوری و فرهاد مجیدی درگیر شدند. این خبری جدید نیست که از اردوی استقلال شنیده شود. وریا غفوری و فرهاد مجیدی مدت هاست رابطه خوبی با هم ندارند. وریا غفوری ستاره استقلال ناگهان از ترکیب کنار گذاشته شد و حتی فرهاد مجیدی با جذب صالح حردانی یکی از بهترین مدافع راست های فوتبال ایران غیرمستقیم به وریا غفوری خبر داد که جایی در ترکیب او ندارد. اختلاف مجیدی و وریا غفوری مدت هاست که رسانه ای شده است و مدیریت و بازیکنان استقلال سعی در مخفی کردند این موضوع دارند.

قصه جنجالی و جدید درگیری کاپیتان و سرمربی استقلال در بازی روز گذشته برابر سپاهان، از لحظه ورود وریا غفوری به زمین شروع شد، در حالیکه انتظار میرفت حسینی بازوبند کاپیتانی تیم استقلال را به بازوی وریا غفوری ببندد از انجام این کار سر باز زد و با وجود حضور وریا غفوری کاپیتان اصلی تیم استقلال در زمین تا پایان بازی بازوبند را بر بازو بست. وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال که از این اتفاق بشدت شاکی و عصبانی شده بود در رختکن تیم استقلال با صدای بلند از فرهاد مجیدی و حسین حسینی بابت این اتفاق گله کرد و اعتقاد داشت که احترام او نگه داشته نشده !

نکته جالب توجه اینکه فرهاد مجیدی که در طول فصل بارها با وریا به مشکل خورده و برای فصل بعد هم جایی در تفکراتش ندارد پشت حسینی در آمده و گفته وسط بازی جای بازوبند عوض کردن نبوده! این صحبت مجیدی اصلا به مذاق وریا خوش نیامده و معلوم نیست اگر روزبه چشمی و چند بازیکن استقلال وریا را ارام نمیکردند چه اتفاقاتی در رختکن رخ میداد!

باید دید در تمرین روزهای آینده چه برخوردی با غفوری صورت خواهد گرفت .درگیری بر سر بازوبند از سالیان قبل در اردوی استقلال و در زمان بازیگری مجیدی وجود داشته و حالا در زمان مربیگری نیز ادامه دارد

خیلی ها ماجرای اخیر بین فرهاد مجیدی و وریا غفوری را به حاشیه های مربوط به فروردین‌ماه ربط می‌دهند.