سرمربی سابق فجرسپاسی ابراز امیدواری کرد این تیم با حمایت شیرازی‌ها در چهار بازی آینده موفق شود و در لیگ برتر بماند.

پیروانی: خدا ما را نیامرزد، اگر...
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، غلامحسین پیروانی در خصوص دیدار روز گذشته تیم فوتبال فجرسپاسی برابر نفت مسجدسلیمان به "ورزش سه" گفت: به دقت تمام بازی‌های فجرسپاسی را دنبال می‌کنم و اعتقاد دارم که این تیم در بازی دیروز مقابل نفت مسجد سلیمان به نوعی خسته بود. من با تیم زندگی نمی‌کنم که علتش را بدانم اما قطعا کادر فنی از من نسبت به شرایط مطلع‌تر است. فجرسپاسی برخلاف بازی با آلومینیوم اراک و حتی مس رفسنجان که سرحال بود و روان فوتبال بازی می‌کرد، دیروز خسته نشان داد که شاید ناشی از مشکل بدنی یا فشار زیاد این بازی حساس بود.

او ادامه داد: فجرسپاسی در بازی‌هایی که پس از تغییر کادر فنی دیدم در بازی آلومینیوم اراک بسیار روان و هوشمند بود و حتی مقابل مس رفسنجان هم علیرغم باخت، بسیار خوب بازی کرد اما در بازی دیروز بازیکنان جوری بازی می‌کردند که انگار تیم در میانه جدول است. ما مسجد سلیمان را نبریم پس چه تیمی را ببریم؟ دلیلش را نمی‌دانم اما تیم انگار جان نداشت و فوتبال زیبای دو بازی قبلش را اصلا بازی نکرد و واقعا دور از کرم خدا بود که بازی را ببرد.

سرمربی سابق فجرسپاسی تاکید کرد: واقعا حیف فجرسپاسی است که به این روز بیفتد. برای اینکه به تیم شوک بدهند جای کلانتری، مجتبی سرآسیایی را آوردند که ایشان هم نشان داده واقعا برای تیم زحمت می‌کشد، کلانتری هم زحمتش را کشید. من برای همه مربیان احترام قائل هستم ولیکن من فکر می‌کنم باید به این چهار بازی به چشم چهار فینال یا بازی حذفی نگاه کنند تا انشاالله تیم فجر در پایان بازی‌ها در لیگ‌برتر بماند.

غلامحسین پیروانی با اشاره به مشکل زمین چمن حافظیه در عدم ارائه فوتبال مناسب از سوی فجری‌ها مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: هر تیمی اگر می‌خواهد موفق باشد به سخت‌افزار نیاز دارد که در فوتبال ایران همین زمین مسابقه اصلی‌ترین سخت‌افزار است. من اگر بودم به خاطر بازی خوبی که تیم فجرسپاسی در چمن یکدست جلوی آلومینیوم اراک و مس رفسنجان بازی کرد، بازی با مسجد سلیمان را هم به جای دیگری می‌بردم اما الان برای دو بازی با ذوب‌آهن و پرسپولیس فکر می‌کنم به نفع تیم است که در حافظیه و در همین چمن که اجازه بازی زمینی را از حریف می‌گیرد بازی کند و در عوض به فکر راهی برای استفاده از دیگر ظرفیت‌ها باشد.

وی خواستار حمایت همه جانبه شیرازی ها از فجرسپاسی تصریح کرد: ۱۱سال عمر من با این تیم بوده است. فجر به جام باشگاه‌های آسیا رفته‌، دو نوبت نایب قهرمان حذفی شده و در تورنمنت مطرح عربستان بازی کرده است. تیم فجرسپاسی تیم تیم شهید است و خدا می‌داند دیروز که تیم بازی گذشته را نکرد حرص خوردم چون این تیم افتخار و آبروی ماست و خدای نکرده اگر تیم بیفتد به همه لطمه می‌خورد.

پیروانی گفت: سرآسیایی تمام توانش را می‌گذارد و وظیفه همه شیرازی ها و همه پیشکسوتان این است که موج مثبت بدهند تا ان‌شاالله تیم دوباره به خودش بیاید. اصلا ناامید نیستیم و هنوز فرصت هست. خدا ما پیشکسوتان فجر را نیامرزد اگر از این تیم حمایت نکنیم.

او تاکید کرد: این همان فجری است که روزی جلوی ۸۵ هزار تماشاگر استادیوم آزادی به پرسپولیس ۴گل می‌زد. همه موج مثبت بدهند و تیم را به واسطه یک بازی تحقیر نکنند. چمن بازی با هوادار و تراکتور هم خوب است و انشاالله آنجا امتیازات از دست رفته را جبران می‌کنند.