هافبک گلزن فجرسپاسی معتقد است حق آنها مقابل مس رفسنجان باخت نبود و می‌توانستند به حداقل امتیاز برسند.

نقی زاده: این بار گل ۳ امتیازی می‌زنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، علی نبی‌زاده زننده تک گل فجر سپاسی مقابل مس رفسنجان درباره این دیدار گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم که متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم. در این بازی حتی شانس برتری داشتیم ولی از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نکردیم، وگرنه در بدترین حالت هم باید با تک‌امتیاز به شیراز برمی‌گشتیم.

او ادامه داد: مصدومیت یوسف وکیا و ۱۰ نفره شدن تیم و از دست دادن یک موقعیت عالی در محوطه ۶ قدم مس موجب شد تا تیم حریف ما را غافلگیر کند و نتیجه‌ای رقم بخورد که انتظارش را نداشتیم.

هافبک فجری‌ها با اشاره به حضور هواداران شیرازی در ورزشگاه صنعت مس ابراز کرد: از هواداران عزیزمان که مسافت بسیار زیادی را به‌صورت زمینی طی کردند و برای تشویق تیم به رفسنجان آمدند، تشکر می‌کنم و قول می‌دهم که در بازی آینده جبران کرده و یک برد دلچسب تقدیم آنها کنیم.

نبی‌زاده در خصوص گلی که به ثمر رساند، گفت: گل زدن در بازی که با پیروزی همراه شود دلچسب است، اما این اتفاق برای گل من نیفتاد. البته که این گل هم حاصل تلاش همه‌ی بچه‌ها بود و امیدوارم در بازی‌های آینده گل‌های‌مان منجر به برتری تیم شود و سه امتیاز را برای تیم رقم بزند. به فکر گل سه امتیازی در بازی بعدی هستم.

نبی‌زاده درباره بازی حساس هفته آینده مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: همه ما متحد و هم‌قسم شده‌ایم که این بازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم و با تمام توان و برای کسب پیروزی وارد این مسابقه شویم. در تیم ما اتحاد و همدلی بین تمام اعضای مجموعه وجود دارد و قطعا با تلاش جمعی و انرژی مثبت مسئولین و هواداران عزیزمان در بازی‌های آینده‌ به پیروزی می‌رسیم و این سهمیه با ارزش را در لیگ‌برتر فوتبال ایران حفظ خواهیم کرد.