یاسین سلمانی شب گذشته مقابل الدحیلی برای دقایقی فرصت بازی به دست آورد ولی به نظر می‌رسد این بازیکن همچنان دور از روزهای اوج خود قرار دارد.

پدیده سپاهان همچنان دور از فرم مورد انتظار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، در دیدار رفت برابر پیکان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر بود که یاسین سلمانی به دلیل کشیدگی از ناحیه همسترینگ در دقایق پایانی مسابقه مجبور شد جای خود را به بازیکن دیگری بدهد. در آن روزها سلمانی پس از اینکه هفته‌های ابتدایی را به دلیل حضور در اردوی تیم امید که با درخشش این بازیکن همراه بود، از روی نیمکت آغاز می‌کرد، رفته رفته به ترکیب اصلی رسیده بود و در مصاف با نفت آبادان نیز در نقش جهان زننده تک گل تیمش بود.
این بازیکن که چیزی حدود یکماه برای رهایی از آسیب دیدگی زمان نیاز داشت، در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان بار دیگر به عنوان بازیکن ذخیره فرصت حضور در ترکیب سپاهان را پیدا کرد و در دو دیدار دیگر برابر هوادار و نفت آبادان نیز پیش از سفر طلایی پوشان به عربستان حضور داشت، ولی عملکرد او نشان می‌داد که هنوز خیلی با روزهای اوج فاصله دارد.
سلمانی روز گذشته نیز در دیدار برابر الدحیل در دقیقه 85 به جای فرشاد احمدزاده وارد زمین شد و  در همان دقایق ابتدایی فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت که ضربه او با فاصله بسیار زیادی از بالای دروازه به اوت رفت تا مشخص شود بازیکنی که فصل گذشته پدیده فوتبال ایران بود، برای بازگشت به روزهایی که می‌تواند عصای دست محرم نویدکیا شود، همچنان به کار و تمرین و آمادگی بدنی بیشتر نیاز دارد.