تصاویری از درگیری‌های شدید بازی پایانی فوتبال نوجوانان تهران (آسیا ویژن) با تاخیر به دست ما رسید.

زشت‌ترین بازی فصل فوتبال ایران (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" این صحنه‌های ژست و تاسف‌برانگیز که منجر به عذرخواهی هر دو باشگاه پیکان و آکادمی کیا از جامعه‌ی فوتبال شد، چیزی بود که اگرچه گهگاه در فوتبال اتفاق می‌افتد اما چه بهتر که به خصوص در رده‌ی نوجوانان هرگز رخ ندهد. اینجا جایی است که بازیکنان باید رقابت و تکنیک یاد بگیرند و بیشتر سرگرم بازی فوتبال باشند تا این‌که مثل گلادیاتورها این‌چنین به جان هم بیفتند.

شرح ما وقع این درگیری شدید از اتفاقات مربوط به داوری در دقیقه 90+5 آغاز شده و به درگیری شدید بین بازیکنان ختم می‌شود؛ در دقیقه 90+5 پیکان روی یک حمله به گل رسید اما داور با زدن سوت اعلام پنالتی کرد، سپس بعد از مشورت با کمک‌داور رأی خود را برگرداند و با واکنش مربی پیکان و ورود او به زمین، دوباره رأی به پنالتی داد! پنالتی‌ای که منجر به گل شد اما با توجه به تنش‌های چند دقیقه‌ای، همه چیز را آماده‌ی این درگیری کرد.

سوت پیکان و شادی بازیکنان پیکان مقابل نیمکت آکادمی کیا، این موضوع به حمله‌ی بازیکنان تیم مقابل و درگیری شدید در میانه‌ی میدان ختم شده است؛ درگیری‌هایی که تصاویرش را در این پست مشاهده می‌کنید.

از آن‌جایی که پیکان و آکادمی کیا، از قطب‌های فوتبال پایه تهران هستند، به نظر می‌رسد این بازی باید تمهیدات جدی‌تر و داوران بهتر برگزار می‌شد، ضمن این‌که بخش زیادی از تقصیر هم که متوجه کادرفنی و بازیکنان دو تیم است، به خصوص که پیش از این مسابقه تکلیف قهرمانی مسابقات پایه در فوتبال تهران مشخص شده و پیکان به این عنوان دست یافته بود.البته از اطرافیان و فحاش‌های روی سکوها هم نگذریم ...

با این‌حال، این روزی است که فوتبال پایه ایران باید فراموشش کند، اگرچه تصاویری از آن به یادگار مانده تا فراموش نکنیم که ممکن است به چه کارهایی دست بزنیم؛ حتی اگر نوجوان و بی‌تجربه باشیم.