جواد نکونام می‌گوید تیمش در زدن ضربات آخر بی دقت بوده و فوتبال مستقیم با توجه به پتانسیل فولاد و سبک بازی برای شان سخت است.

نکونام: در این مسابقه فوتبالی وجود نداشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام، سرمربی فولاد پس از تساوی مقابل هوادار در کنفرانس خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: در مورد بازی، می‌دانستیم بازی سختی از لحاظ فوتبالی خواهد بود؛ با توجه به شناختی که از تیم حریف داشتیم می‌دانستیم بازی مستقیم انجام می‌دهند. در این زمین سالها بازی کردم و می‌دانم که سخت است. یعنی طول و عرضش به حدی نیست که تیم‌ها فضا داشته باشند.

نکونام اضافه کرد: این نوع فوتبال برای ما سخت است که بخواهیم با توجه به شکل بازی و بازیکنان‌مان بازی تیم‌ مستقیم باشد. بازی کاملا روی هوا بود و ضربات ایستگاهی می‌توانست تاثیرگذار باشد که تیم ما روی ضربات ایستگاهی دقت نداشت وگرنه می‌توانستیم به گل برسیم. اگر در زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم می‌توانستیم ببریم.

سرمربی فولاد در پایان گفت: فوتبالی به آن صورت در این مسابقه وجود نداشت. زمین هم سفت بود و وقتی آب خورده بود توپ سر می‌خورد. بازی ایده‌آلی برای دو تیم نبود؛ برای ما که صددرصد ایده‌آل نبود. باید در ضربات ایستگاهی دقت می‌کردیم ولی تیم ما نتوانست در این مدل فوتبال نتیجه بگیرد. خسته نباشید می‌گویم به بازیکنانم و جلو می‌رویم.