حبیب فر عباسی می‌گوید ذوب آهن می‌تواند در 6 بازی پایانی فصل به رتبه بهتری هم دست پیدا کند.

 فر عباسی: می‌توانیم جایگاهمان را بهتر کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ذوب آهن در حالی تمرینات خود برای بازی مقابل هوادار را پیگیری می‌کند که رقابت ویژه در خط دروازه این تیم برقرار است.

حبیب فرعباسی دروازه‌بان اول این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به تمرینات می‌گوید: اردوی خوبی در تهران داشتیم و همچنین دو بازی دوستانه. بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند تا توانایی‌شان را نشان دهند و در این دوره تعطیلات از لحاظ فیزیکی و فنی افت نکنند.

او در مورد شرایط خودش عنوان کرد: من هم در کنار مربی دروازه‌بان‌های تیم و دو گلر تیممان تلاش می‌کنم و واقعا در تیم ما و بین دروازه‌بان‌ها دوستی مهم‌ترین چیزی است که وجود دارد و رقابت سالم می‌کنیم.

دروازه‌بان ذوب آهن در مورد کار کردن با مهدی تارتار توضیح داد: من در نفت مسجدسلیمان با آقای تارتار کار کردم و خوشحالم که افتخار این را داشتم که در ذوب آهن نیز با ایشان کار کنم. آقای تارتار جزو مربیان فنی فوتبال ایران است و بر گردن من حق دارد و من مدیونش هستم و امیدوارم زحماتش را جبران کنم.

فرعباسی در مورد احتمال صعود ذوب آهن در جدول اظهار داشت: ما چند هفته متوالی برنده شدیم و نشان دادیم که می‌توانیم در جدول پیشرفت کنیم. واقعا این پنج برد نیاز ما بود و حالا فکر می‌کنم می‌توانیم در این 6 بازی هم بدرخشیم و جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.