طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران مصاف مس کرمان برابر ملوان بندر انزلی روز پنجم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

اعلام زمان دیدار معوقه و  فینال گونه لیگ دسته اول
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه‌ هفته‌های بیست و هفتم تا سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول را ارائه داد تا حالا تنها تکلیف سه هفته از این مسابقات تا مشخص شدن دو تیم صعود کننده به لیگ برتر و سه تیم سقوط کننده به لیگ دسته سوم نامشخص باشد.

علاوه بر این در ابتدای این برنامه زمان یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل میان مس کرمان و ملوان بندرانزلی که به دلیل حضور شاگردان فرزاد حسین‌خانی در مرحله یک چهارم نهایی جام به تعویق افتاد نیز مشخص شده و بر این اساس این دو تیم باید روز 5 اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم بروند.

ملوان بندرانزلی و مس کرمان به ترتیب با 56 و 51 امتیاز تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی هستند و با توجه به اختلافی که این دو تیم با رقبا در رتبه‌های پایین‌تر ایجاد کرده‌اند، خیلی‌ها صعود این دو تیم که در امتیازگیری هم فوق‌العاده عمل کرده‌اند را از همین حالا به لیگ برتر قطعی می‌دانند. به هر حال اما این مسابقه رو در رو می‌تواند فرصتی برای سبقت و فاصله گرفتن بیشتر سفیدپوشان انزلی یا نزدیک شدن شاگردان حسین‌خانی به صدر جدول داشته باشد و برای هر دو تیم و به ویژه تیم‌هایی که همچنان امیدوار به صعودند، از اهمیت بسزایی در تعیین سرنوشت این فصل از رقابت‌ها برخوردار است.

گفتنی است دیدار رفت این دو تیم در شمال کشور با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.