باشگاه خیبر خرم‌آباد با ارسال نامه ای به سازمان لیگ نسبت به نتایج تیم مس کرمان اعتراض کرده است.

اعتراض خیبر خرم‌آباد به سازمان لیگ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه رقابت های دسته یک به روزهای پایانی و حساس خود نزدیک می شود، رقابت برای صعود تیم ها به لیگ برتر حسابی داغ شده است. در این میان تیم خیبر خرم آباد که با مس کرمان و ملوان رقابت سختی برای صعود دارد، نامه اعتراضی خود را به سازمان لیگ ارسال کرده است.

در اطلاعیه این باشگاه آمده است که «باشگاه خیبر خرم‌آباد در اعتراض به نتایج مس کرمان، نامه‌‌ای به سازمان لیگ ارسال کرده است. دلایل این اعتراض کسب 9 امتیاز مس کرمان مقابل سه تیم شمس آذر قزوین، شاهین بوشهر و خوشه طلایی ساوه به دست آمده که جای سوال دارد.»

خرم آبادی ها سپس در ادامه اعتراض خود را در سه بند زیر ذکر کرده اند:

1-‌ در هفته اول رقابت‌ها هر دو تیم مس کرمان و شمس آذر قزوین آماده برگزاری مسابقه بودند اما سازمان لیگ به علت صادر نشدن کارت بازی، اجازه حضور در میدان را به شمس آذر نداد تا سه امتیاز به مس کرمان تعلق بگیرد.

2- تیم شاهین بوشهر به دلیل مشکلات مالی به کرمان سفر نکرد تا مس سه امتیاز دیگر به دست بیاورد.

3- تیم خوشه طلایی ساوه هم با امید خود مقابل مس کرمان قرار گرفت و نتیجه را 5 بر صفر واگذار کرد.

در ادامه نیز ذکر شده است: « در همین راستا باشگاه خیبر مراتب اعتراض خود را به سازمان لیگ اعلام کرده و خواهان پیگیری این نتایج توسط مسئولان این سازمان است.»

در بخش پایانی نیز آمده است: «مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد در اعتراض به کسب ۹ امتیاز سهل الوصول توسط تیم مس کرمان در مقابل حریفان، نامه‌‌ای محرمانه به سازمان لیگ ارسال و با بیان دلایل متقن، مراتب اعتراض خود را اعلام نموده و خواستار ورود دستگاه‌های نظارتی جهت بررسی نحوه کسب این نتایج شده است.»