سرمربی خوشه طلایی می گوید در دیدار با خیبر عمدی در کار نبوده و توضیحاتی در این باره می دهد.

سرمربی خوشه: به خیبر حق می‌دهیم اما …
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، وحید حکیمی در مورد تساوی خوشه طلایی و سایپا به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود. به تازگی کار فنی این تیم را در دست گرفتم. قبل از بازی با خیبر دو جلسه تمرین کردیم. چند موقعیت خوب در نیمه اول و دوم داشتیم که تبدیل به گل نشد. سعید خردمند و عرفان پورافراز  تک‌ به تک را خراب کردند ولی قطعا شرایط ما روز به روز بهتر خواهد شد. بچه ها زحمت کشیدند ولی شانس با ما یار نبود. سایپا هم بازی جوانمردانه انجام داد و هر دو تیم خوب کار کردند. انشالله در بازی بعد بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و به بالای جدول برویم.

او در مورد حواشی ایجاد شده و اینکه چرا در دیدار با مس کرمان تیم امید شان را فرستادند و در دیدار با خیبر  با تیم کامل به زمین رفتند در حالی که هر دو حریفان مدعی صعود هستند عنوان کرد: باشگاه ما مشکلات مالی زیادی داشت و بچه ها قبل از بازی دست به اعتصاب دسته جمعی زدند. از ابتدای فصل سرپرست و کامل در جریان امورات باشگاه بودم ما اصلا قبل از بازی تمرکز نداشتیم. حتی مسئولان شهرستان ساوه هم به ما کمک نکردند. وقتی سرمربی تیم دو روز قبل نمی داند کجا قرار است بازی کند و در زمینی که بازی می کنیم تمرین نکردیم که انتظاری می رود؟ ما با قول و قرارهای مسئولان استانی و شهرستانی وارد لیگ دسته یک آزادگان شدیم و الان می بینیم که هزینه‌ها سرسام‌آور است و بچه ها تا این لحظه دریافتی نداشتند و تا همین الان هم که آمدند با وعده وعید و قول و قرارهایی که آقای پرویزی داد آمدند. ۶ هفته قبل از بازی با خبر قرار بود به بچه‌ها پرداختی داده شود اما این اتفاق نیفتاد و بچه‌ها گفتند ما تا اطلاع ثانوی تمرین نمی‌کنیم و ما حتی موضوع را به سازمان لیگ هم انتقال دادیم. در آن زمان من سرپرست باشگاه بودم و با توجه به بخشنامه ای‌ که اگر یک تیم در دو بازی حاضر نشود به لیگ پایین تر سقوط می کند تصمیم گرفتیم در بازی بعد حاضر شویم. خیلی تیم ها هستند در مسابقه  حاضر نمی شوند برای مثال ماشین سازی هم روز گذشته  در زمین حاضر نشد. 

سرمربی خوشه طلایی اضافه کرد: من صحبت‌های زیادی در این خصوص شنیدم که چرا خوشه طلایی با تیم بزرگسال مقابل مس کرمان حاضر نشد؟  به خاطر این که این اتفاق قبل از بازی با مس افتاد، اگر در برابر ماشین سازی هم بود همین می شد. این اتفاق ناخواسته ای بود که در فرودگاه افتاد. صحبت های آقای کمالوند را هم شنیدم، با قول هایی که داده شده در بازی با خیبر حضور  پیدا کردیم. قرار شد بچه ها بخشی از پرداختی را بگیرند و بازی کنند. اگر خیبری ها خیلی دوست داشتند که ما جلوی آنها راه برویم در وجدان ما نیست. در برابر مس کرمان هم تا دقیقه ۴۳ تمام زحمت مان را کشیدیم ولی نشد نتیجه بگیریم و در آن بازی کلا ۱۰ نفره بودیم. به مربی تیم خیبر و اعضایی که این بیانیه را دادند حق می دهم ولی اتفاق ناخواسته ای بود که افتاد. 

حکیمی که سرپرست باشگاه بود و بعد از استعفا بیاتلو سرمربی شد در این باره افزود: من به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شدم ولی معلوم نیست باشگاه در ادامه چه تصمیمی بگیرد؟  گروه ما شروع به کار کرد و در مقطعی که  آقای عاشوری آمد ما به عنوان کمک او کار کردیم و سپس عرصه دیگری از این تیم را قبول کردیم. با سه مربی به همراه من مذاکره داشتند و باشگاه ما را انتخاب کرد و ما هم داریم همکاری می کنیم و تا جایی که بشود ادامه می دهیم.