نبرد نارنجی های با سابقه فوتبال ایران در لیگ یک این فصل به سود مس کرمان خاتمه یافت تا طلسم سایپا در کرمان باقی بماند.

طلسم 15 ساله سایپا در کرمان حفظ شد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"،  سایپا از سال 1385 که در بازی های لیگ برتر با مس کرمان دیدار می کند در 9 مسابقه به کرمان آمده بود که در هیچ یک از آن ها برنده نشده بود و در بازی دیروز یک بار دیگر از کرمان با خاطره تلخ برگشت.

شاگردان فرزاد حسین خانی انگیزه زیادی داشتند که در این بازی به پیروزی برسند تا این برد را کادوی تولد 41 سالگی سرمربی خود کنند. این اتفاق با پیروزی دو بر صفر مس کرمان برابر سایپا رخ داد تا پس از این بازی سرود تولد مبارکی حسین خانی در رختکن خوانده شود. فرزاد حسین خانی که در دوران آغاز مربیگری خود، خاطرات خوشش را در زمین بازی این بار برروی نیمکت برای هواداران مس تکرار می کند.

آرمان شهدادنژاد دروازه بان مس کرمان در 34 سالگی در این تیم حضور دارد. کاپیتان مسی ها دیروز و در حالی که در نیمه اول کار برای تیمش گره خورده بود با دفع سه موقعیت عالی از تیم سایپا به خصوص در مهار تک به تک حسین مالکی عملا مس را در بازی نگه داشت تا شرایط برای پیروزی تیمش حفظ شود.

بازی برگشت مس کرمان و سایپا دقیقا نقطه مقابل بازی رفت دو تیم در تهران بود. مس که یکی از دو شکست این فصل خود را برابر سایپا پذیرفته بود، خیلی دوست داشت انتقام بازی رفت را در کرمان بگیرد. مس در حالی که در بازی رفت با دو گل در دقایق ابتدایی نیمه اول و دوم مغلوب سایپا شده بود، در بازی برگشت با دو گل دقیقه انتهایی نیمه اول و دوم داستان بازی رفت را این بار به صورت عکس به سود خود تکرار کرد.