ابتدای هفته بعد بالاخره موعد رونمایی از ارلینگ هالند در ترکیب منچسترسیتی فرا خواهد رسید.

رونمایی از ستاره بزرگ برابر بایرن، انشاالله! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا در ششمین سال حضور خود روی نیمکت منچسترسیتی، ارلینگ هالند، پدیده 22 ساله دورتموند را جذب کرد و حالا این سرمربی پرافتخار قصد دارد با این بازیکن بالاخره لیگ قهرمانان را برای این باشگاه متمول و انگلیسی به ارمغان بیاورد. ارلینگ هالند در یک سال اخیر مورد توجه اغلب تیم های بزرگ قاره اروپا قرار داشت، اما در نهایت منچسترسیتی پیش از شروع پنجره تابستانی موفق به پرداخت رقم مورد نظر دورتموند و البته خود ارلینگ هالند و اطرافیانش شد و این ستاره جوان و نروژی را جذب کرد.

منچسترسیتی پس از کسب پیروزی 2-1 مقابل کلاب آمریکا، حالا اردوی پیش فصل خود را با بازی در شنبه آینده مقابل بایرن مونیخ ادامه خواهد داد. ارلینگ هالند در روز 21 ژوئن 22 ساله می شود، هنوز برای تیم جدیدش به میدان نرفته و به نظر می رسد این اتقاق در بازی تدارکاتی برابر بایرن مونیخ رخ خواهد داد. 

باشگاه منچسترسیتی در توئیتر خود تولد ارلینگ هالند را تبریک گفته و این ستاره نروژی نیز پست جشن تولد پاسخ جالبی داده است. ارلینگ هالند از پیام محبت آمیز تشکر کرده و مدعی شد اولین بازی خود برای منچسترسیتی را مقابل بایرن مونیخ در در لامبو فیلد انجام خواهد داد. ستاره جدید سیتیزن ها در صفحه خود نوشت: "ممنون، اولین بازی برابر بایرن انشالله."