هافبک جوان و تازه وارد تراکتور اعتقاد دارد این تیم با شکل و شمایل جدیدش حتی می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.

هاشمی نژاد: تراکتور می‌تواند قهرمان  لیگ برتر شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مهدی هاشمی نژاد یکی از چهره های پر سر و صدای فصل نقل و انتقالات بود. او که یکی از مهره‌های تاثیرگذار نیم فصل دوم نفت مسجدسلیمان در سال گذشته به شمار می‌رود در نهایت تراکتور را به عنوان مقصد خود مشخص کرد. وی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: در ابتدا از هواداران خوب مسجد سلیمان تشکر می کنم تا زمانی که آنجا بودم خیلی به بنده لطف داشتند و اینکه خیلی خوشحالم به باشگاه بزرگ تراکتور با هواداران پرشور پیوستم و مطمئنم با این امکانات و مربی‌های با دانشی که داریم انشاالله می‌توانیم قهرمانی را در این فصل به دست بیاوریم.

او با اشاره به اینکه بحث پیوستن به استقلال و پرسپولیس جدی بود ادامه داد: صحبتهایی در این خصوص مطرح شد ولی بنده فعلا بازیکن تراکتور هستم و تمام تمرکزم روی این تیم است. با سپاهان هم صحبت‌هایی انجام شده بود ولی تقدیر این بود که به باشگاه بزرگ تراکتور بیایم.

این بازیکن در مورد فصل گذشته و عملکرد خوبش در نفت مسجدسلیمان توضیح داد: سال گذشته فصل خوبی برای بنده بود. از ملوان به نفت رفتم. ملوان هم باشگاه بزرگ و بازیکن سازی است و بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده. از این باشگاه و هوادارانش که همیشه به بنده لطف دارند خیلی ممنون هستم.

هافبک تازه وارد تراکتور در مورد جو این تیم  عنوان کرد: بچه ها خیلی با هم رفیق هستند. بزرگترها هوای جوان‌ها را دارند. انشاالله اگر همینطور پیش برویم تیمی منسجم و متحد را روانه مسابقات خواهیم کرد.

هاشمی نژاد که ملی پوش امید به شمار می رود در مورد شرایط تیم ملی افزود: تورنمنتی برای کشورهای اسلامی است که چند روز دیگر در ترکیه برگزار می‌شود. بیشتر بچه ها با تیم‌هایشان در اردو هستند و باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود. انشاالله با آقای مهدوی کیا که یکی از بهترین مربیان ایران است بتوانیم در این تورنمنت قوی ظاهر و برای المپیک آماده شویم.