باشگاه پرسپولیس در نهایت به توافق ابتدایی با دستیار برزیلی مدنظر یحیی گل محمدی دست یافت و ویه‌را به زودی راهی تهران خواهد شد.

اختصاصی: اوسمار لاس از کورینتیانس تا پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره گزینه دستیاری یحیی گل محمدی شکل گرفته بود، در نهایت باشگاه پرسپولیس موفق شده با اوسمار لاس ویه‌را به توافق ابتدایی دست یافته و با ارسال پیش قرارداد و توافق، در انتظار نهایی شدن این انتقال و حضور این مربی برزیلی در تهران است.

اوسمار ویه‌را 47 ساله و متولد پاسو فوندو برزیل است و علاقه‌اش در تیم‌هایی که کار کرده بر پایه سیستم 1-3-2-4 است. 

ویه‌را مربیگری را از سال 2009 یعنی زمانی که 34 ساله بود استارت زده و در تیم یوونتود برزیل به عنوان مدیرفنی کار را شروع کرده است. زیر 20 ساله‌های کورینتیانس، براگانتینو، گوآرانی، ویتوریا و اینترناسیوناله از دیگر تیم‌هایی بودند که این مربی در آنها فعالیت داشته است.

اوسمار ویه‌را اکنون بعد از دریافت پیشنهاد از پرسپولیس، موافقت ابتدایی خود را با این موضوع به باشگاه اعلام کرده است و بعید به نظر می‌رسد مشکلی در مسیر اولین چالش او خارج از فوتبال برزیل وجود داشته باشد و باید به زودی در انتظار این انتقال و حضور او روی نیمکت پرسپولیس در کنار یحیی گلمحمدی ماند.

البته جالب است بدانید که مربی جدید و مدنظر پرسپولیس نیز به انتشار جملات فلسفی در صفحات شخصی‌اش نیز علاقه زیادی دارد و بی‌شباهت به حمید مطهری مربی سابق این تیم نیز در این زمینه نیست. پس در صورت نهایی شدن این انتقال باید در انتظار پستی با این مضمون از سوی وی نیز بود: " Novos Desafios!"