ضرب الاجل 4 ماهه رئیس جمهور برای بازسازی استادیوم شهید وطنی به پایان رسیده اما هنوز عملیات بازسازی این استادیوم به پایان نرسیده است.

نساجی و بازی در خارج از استان؛ شاید ادامه یابد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نساجی فصل گذشته به دلیل بازسازی استادیوم شهید وطنی در 6 استادیوم کشور به میدان رفت؛ بااین حال در لیگ برتر ماند و در جام حذفی هم قهرمان شد و در حالی که پیش بینی می شد بعد از یک سال عملیات بازسازی استادیوم شهید وطنی به پایان برسد در فاصله کمتر از یک مانده به آغاز بازی های فصل جدید هنوز استادیوم تحویل تیم نساجی نشده است. نساجی یکی دو هفته پیش برای برپایی اردوی تدارکاتی وارد مازندران شد و حمید مطهری دوست داشت یکی دو جلسه تیمش در این استادیوم تمرین کند تا شاگردانش با بازی در استادیوم شهید وطنی با چمن طبیعی آشنا شوند اما به سرمربی نساجی اعلام شد در این برهه از زمان امکان تمرین تیم در استادیوم مهیا نیست به این خاطر که چمن تازه کاشت شده و هنوز به مرحله مقاوم سازی نرسیده است.

علاوه بر این ها هنوز زیر ساخت ها در استادیوم شهید وطنی ناقص است. بازسازی جایگاه vip استادیوم شهید وطنی به پایان نرسیده است و عکس های مخابره شده از قا ئمشهر نشان می دهد کارگران هنوز مشغول ساخت و ساز هستند. پروژکتورهای استادیوم هم هنوز نصب نشده است. البته فصل گذشته به بهانه انتقال بازی های نساجی از استادیوم شهید وطنی به استادیوم شهدای ساری پرژوکتورهای از پایه های استادیوم شهید وطنی کنده شد و به استادیوم شهدای ساری برده شد و این جابجایی باید در روزهای آتی صورت بگیرد.

مهمترین مسئله در حال حاضر جدا از به پایان بردن اقدامات باقی مانده شرایط چمن است. با نظر کارشناسان شرایط بازی تیم نساجی در استادیوم شهید وطنی مشخص خواهد شد. بهانه بازسازی استادیوم شهید وطنی تغییر چمن مصنوعی بوده است و اگر شرایط چمن طبیعی کاشت شده در شرایط فعل برای میزبانی از بازی های نساجی آماده نباشد این تیم چاره ای پیدا نمی کند که در هفته های ابتدایی لیگ به بازی های خود در خارج از استان ادامه دهد تا چمن کاشت شده در برابر استوک های بازیکنان مقاوم شود. چمن استادیوم شهید وطنی کمی دیر کاشت شده است و شاید همین موضوع حضور نساجی در استادیوم وطنی در هفته های ابتدایی را به تاخیر بیاندازد.