با توجه به مخالفت شورای تامین با برگزاری دیدار نساجی – تراکتور در استادیوم پاس، برگزاری این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است!

نساجی–تراکتور؛ شاید برگزار نشود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که مسابقه دو تیم فاقد حساسیت است و دو تیم تنها برای اعاده حیثیت و بهبود امتیازات خود در جدول رده بندی با هم مسابقه خواهند داد. از همه مهم‌تر باشگاه نساجی اعلام کرده مشکلی با برگزاری بازی بدون تماشاگر ندارد. همان طور که بازی گذشته این تیم در برابر هوادار در استادیوم پاس بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

نساجی این فصل به دلیل آماده نبودن استادیوم شهید وطنی یکی از پرچالش‌ترین فصل های حضور در لیگ برتر را پشت سر گذاشت. استادیوم پاس ششمین استادیومی است که نساجی این فصل بازی های خانگی خود را در آن برگزار کرد. نساجی قصد داشت دیدار با تراکتور را در استادیوم شهدای ساری انجام دهد و بعد از بازی مراسم جشن قهرمانی در جام حذفی را برگزار کند که با مخالفت شورای تامین استان مواجه شد و حالا هم برای برگزاری بدون تماشاگر بازی در تهران نیز با مخالفت شورای تامین مواجه شده است! در چنین شرایطی طبیعی است برگزاری این بازی با چالش مواجه شود. البته باشگاه نساجی در تلاش است با کمک استانداری مازندران این بازی را در نهایت در استادیوم پاس برگزار کند. استانداری مازندران پیش تر در برگزاری بازی های جام حذفی نساجی در استادیوم آزادی و حضور تماشاگر در بازی با مس و آلومینیوم اراک به باشگاه نساجی کمک کرد. باید منتظر ماند و دید که آیا اینبار هم موفق به برگزاری این بازی در استادیوم پاس می شود یا نه.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که استادیوم پاس فاقد گیت های الکترونیکی است و به طور حتم بازی هایی که در این استادیوم برگزار می شود بدون تماشاگر است. مشخص نیست در چنین شرایطی چرا شورای تامین با برگزاری این بازی در استایوم پاس مخالفت کرده است. یکی از ناظران فدراسیون فوتبال این خبر را تایید کرد.

این بازی با اعلام سازمان لیگ قرار است فردا ساعت 18:30 دراستادیوم پاس برگزار شود.