هافبک نفت مسجدسلیمان می‌گوید این تیم در فصل آینده برای کسب رتبه‌های بالای جدول تلاش خواهد کرد.

شنانی: از ذوب آهن جدا شدم که بازی کنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، حسین شنانی که فصل گذشته نتوانست به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم مهدی تارتار جا پیدا کند، با جدایی از ذوب آهن به نفت مسجدسلیمان پیوست. او در این خصوص به خبرنگار ما گفت: نفت مسجدسلیمان جزو تیم های قدیمی و با سابقه خطه خوزستان است که فصل قبل هم با درایت کادرفنی و مدیریت باشگاه با وجود مشکلات، تیم را در لیگ برتر حفظ کردند. من هم چند پیشنهاد داشتم اما زمانی که با آقا رضا مهاجری صحبت کردم تصمیم گرفتم این تیم را انتخاب کنم و از انتخابم هم راضی هستم. آقای مهاجری هم از نظر فنی و اخلاقی قوی هستند و از همکاری با ایشان خیلی خوشحالم. انشاالله در ادامه بتوانیم کارهای بزرگی با یکدیگر انجام بدهیم.

او درباره دلیل جدایی اش از ذوب آهن توضیح داد: من یک سال دیگر قرارداد داشتم اما با وجود عملکرد خوب در این تیم خیلی کم به من بازی می‌رسید؛ می‌دانستم اگر بمانم باز هم همین مسئله پیش می‌آید و تصمیم گرفتم تیمم را تغییر بدهم تا شرایط جدیدی داشته باشم. از مسئولان باشگاه ذوب آهن تشکر می‌کنم که خیلی به من لطف داشتند و امیدوارم که آنها هم موفق باشند.

شنانی با تمجید از مهدی تارتار افزود: آقای تارتار مربی خوب و توانمندی هستند و خوشحالم که توانستم یک سال شاگرد ایشان باشم. کار کردن با آقای تارتار خیلی خوب بود؛ از ایشان تشکر می‌کنم و  امیدوارم در ادامه راه با ذوب آهن موفق باشند.

او سپس درباره شرایط ذوب آهن در دو سال اخیر عنوان کرد: در دو سالی که من در ذوب آهن بودم از داوری خیلی ضرر کردیم؛ سالی که با آقای رحمان رضایی شروع کردیم و سپس آقای مجتبی حسینی آمدند می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم اما ضربه زیادی از داوری خوردیم. سال قبل هم با آقای تارتار همین مشکلات وجود داشت اما کسب رتبه هفتم خوب بود.

وی در مورد شرایط نفت بیان کرد: خدا را شکر بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم و آقا رضا یک تیم خوب بسته است. شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود؛ انشاالله بازی های دوستانه خوبی هم انجام بدهیم تا بین بچه ها هماهنگی ایجاد شود تا با آمادگی کامل وارد مسابقات بشویم.

او درباره هدفش در تیم نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم در درجه اول بتوانم از نظر فنی مورد قبول کادرفنی باشم و بتوانم خواسته های آنها را برآورده کنم. از نظر تیمی هم سعی می‌کنیم عملکردمان از فصل قبل خیلی بهتر باشیم.

شنانی در خصوص امکانات تیم جدیدش گفت: درست است که امکانات تاپی نداریم اما شرایط خیلی خوب است. از مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان تشکر می‌کنم؛ در حال حاضر امکانات خوبی داریم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد. زمانی که امکانات خوبی وجود داشته باشد، بازیکن از نظر فنی هم می‌تواند کیفیت خودش را بالا ببرد.

این بازیکن در پاسخ به اینکه آیا از نظر او نفت امسال می‌تواند شرایط متفاوتی نسبت به دو سال اخیر را تجربه کند گفت: شک نکنید با حضور آقای مهاجری و بازیکنانی که ایشان جذب کرده‌اند امسال به سقوط فکر نمی‌کنیم و همه تیم یکدل هستیم و تلاش‌مان را دو برابر می‌کنیم که به رده های بالا دست پیدا کنیم. این تفکر در تیم جا افتاده چون به هیچ وجه در شان این تیم نیست که گزینه سقوط باشد. شک نکنید امسال با تلاش کادرفنی و بازیکنان به رده های بالاتر می‌رسیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم در فصل جدید با حضور هواداران نفت مسجدسلیمان در استادیوم بتوانیم دو برابر انرژی بگذاریم و بازی ها را خیلی خوب پیش ببریم.