نیما انتظاری می‌گوید همدلی در تیم هوادار بسیار زیاد است و تیم شان بهتر از گذشته نتیجه خواهد گرفت.

انتظاری: هوادار بهتری از سال قبل خواهید دید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نیما انتظاری یکی از بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته هوادار بود که نظر ساکت الهامی را نیز برای ادامه همکاری جلب کرد. او در مورد لیگ بیست و یکم گفت: فصلی که گذشت خوب بود و با اینکه تیم سال اولش بود که در لیگ برتر بود نتایج قابل دفاعی گرفتیم و جا دارد همین جا از آقای عنایتی و کادرش تقدیر کنم.

او در مورد تمدید قراردادش بیان کرد: با نشستی که با آقای ساکت الهامی و مدیران داشتم فهمیدم به نفعم است اینجا بمانم. امیدوارم فصل خوبی باشد و نتایج خیلی خوبی بگیریم.

انتظاری در خصوص جو هوادار و اردوی ترکیه گفت: تمرینات پیش فصل خیلی خوب شروع شده؛ من با آقا ساکت کار نکرده بودم ولی از شاگردان سابقش تعریف زیاد شنیدم و یکی از دلایل تمدیدم این بود زیر نظر سرمربی‌ای کار کنم که چیزی به من اضافه کند. شرایط اردوی ترکیه هم خوب است و باید از مسئولان تیم تشکر کنم چون در این وضعیت تدارک چنین اردویی سخت بود و خیلی از تیم‌های بزرگ ایران هم نتوانستند به اردوی خارجی بروند. تمرینات‌مان را برای یک فصل خوب جلو می‌بریم.

این هافبک در پایان راجع به شرایط خودش گفت: شرایط خودم خوب است، یک سال در جو این تیم بودم و قطعا سال بهتری برایم خواهد بود. یکی از دلایل نتیجه گرفتن ما در فصل پیش یک دست بودن بازیکنان بود. تیم کاملا همدلی داشتیم و امسال هم به مراتب بهتر از فصل گذشته است. هوادار امسال قطعا بهتر از سال قبل خواهد بود.