آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از اظهارات یولیان ناگلزمان درباره هری کین ناراحت و عصبانی است.

خشم کونته از ناگلزمان: حرفه‌ای رفتار کن!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، علاقه بایرن مونیخ به جذب هری کین به عنوان جانشین روبرت لواندوفسکی موضوعی است که در روزهای اخیر بارها مطرح شده است. 

پیش از این اولیور کان نیز به این موضوع اشاره کرده بود که جذب این بازیکن رویای بایرن است و چند روز قبل نیز ناگلزمان اظهاراتی را درباره این موضوع مطرح کرد. 

این مربی آلمانی در این باره گفت:« او بسیار گرانقیمت است و مشکل ما اینجا است. او جز یک یا دو بازیکنی است که می‌تواند واقعا در پست مهاجم نوک بازی کند. او در دو سال اخیر کمی کمتر در پست شماره 10 بازی کرده است. این بازیکن روی توپ قوی است و بدن قدرتمندی هم دارد. البته که شاید چنین چیزی به نوعی درست باشد اما با قیمتی که در حال حاضر دارد بسیار دشوار است. ما باید ببینیم که در آینده چه رخ خواهد داد.»

همین اظهارات مطرح شده از سوی ناگلزمان بود که به شدت کونته را آزرده‌خاطر کرد و واکنش او را به همراه داشت. 

این مربی ایتالیایی در این باره گفت:« اگر شما می‌خواهید کاری کنید باید با باشگاه صحبت کنید، نه با رسانه‌ها. این شاید بی‌احترامی به باشگاهی دیگر  و رفتاری غیرحرفه‌ای باشد. من نمی‌دانم چرا چنین اتفاقی رخ داده است. مطمئنا یک مربی نباید  درباره بازیکنانی از باشگاه دیگر صحبت کند.»

کونته در ادامه اضافه کرد:« شرایط در تاتنهام کاملا واضح و مشخص است. ما برنامه کاملا مشخصی در این باشگاه داریم. هری جزئی از پروژه ما است. او عضو بسیار مهمی است و این مسائل مطرح شده فقط شایعه هستند.»