روبرت لواندوفسکی قصد شورش علیه بایرن را ندارد و از فردا در تمرینات پیش فصل حاضر خواهد شد.

لواندوفسکی در تمرینات بایرن؛ شورش در کار نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی پیش از این به اطلاع مدیران باشگاه بایرن مونیخ رسانده بود که تمایلی به تمدید قراردادش ندارد و به دنبال جدایی از این تیم در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری است. بر همین اساس گفته می‌شد این بازیکن قصد حضور در تمرینات پیش‌فصل بایرن مونیخ را هم ندارد و این برای مدیران بایرن، دغدغه بزرگی ایجاد کرده بود اما ظاهراً لوا نظرش را تغییر داده است.

بر اساس گزارش رسانه اسپانیایی «رلِوو»؛ لواندوفسکی 33 ساله تصمیم گرفته در تمرینات پیش‌فصل بایرن مونیخ حضور پیدا کند. طبق این گزارش؛ مهاجم لهستانی بایرن فردا در شهر مونیخ خواهد بود تا در تمرینات بایرن شرکت کند.

به این ترتیب، دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه بایرن مونیخ تصمیم گرفته تا زمانی که انتقالش به بارسلونا نهایی شود، حرفه‌ای رفتار کند و با بایرن مونیخ به تمریناتش ادامه دهد. او یک سال دیگر با سرخپوشان مونیخی قرارداد دارد.

بهترین بازیکن جهان به انتخاب فیفا در سال 2021، تاکنون در 374 بازی، آمار 344 گل زده و 72 پاس گل را با پیراهن سرخ بایرن از خود بر جای گذاشته است.

او تاکنون به بایرن برای کسب 19 جام مختلف از جمله 8 قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.