مهدی تارتار در اولین فصل حضور در تیم ذوب آهن روزهای خوبی را برای تیم اصفهانی رقم زد.

ذوب آهن و مهدی تارتار؛ عبور از سکوی هفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن که پیش از حضور مهدی تارتار برای بقاء در لیگ برتر می جنگید و به لطف پیروزی تراکتور در برابر سایپا در جدول بازی های لیگ برتر ماند فصل گذشته ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بود و در نهایت هم به رتبه هفتم جدول رسید. با این توضیح که در برخی از بازی ها اشتباهات سهوی داوران امتیازات حساسی را از تیم مهدی تارتار گرفت. در غیر اینصورت ذوب آهن و مهدی تارتار می توانستند فصل را با رتبه ای بهتر از هفتمی به پایان ببرند. نمونه اش در بازی با تراکتور که گل سه امتیازی ذوب آهن بی دلیل مردود اعلام شد یا در بازی با نفت مسجد سلیمان که گل حریف در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

ذوب آهن بدون شک اتفاقات فصل گذشته را فراموش کرده و حالا به دنبال نمایشی بهتر در فصل جاری به همراه مهدی تارتار است. مربی ای که در برهه ای به همراه پارس جنوبی صدرنشینی در لیگ برتر را هم تجربه کرد و در اولین فصل حضور این تیم در لیگ برتر پارسی ها را به عنوان پنجمی رساند. ذوب آهن با وجود بودجه محدود و ناتوان در خریدهای اسمی در بازی های دوستانه پیش از فصل تیم خوبی نشان داده. این تیم بعداز شکست فجر سپاسی اینبار در تهران تیم نساجی قهرمان جام حذفی را با نتیجه دو بر یک شکست داد تا نشان دهد می خواهد فصل را تهاجمی و به مراتب بهتر از گذشته شروع کند.

یکی از خصوصیت های بارز تیم های تحت هدایت مهدی تارتار سختکوشی و بازی با احساس مسئولیت بالاست.  تلفیق بازی تهاجمی با این خصصیه ها که در دو بازی ابتدایی تیم ذوب آهن نشان داده شد بدون شک موجب می شود نماینده فوتبال اصفهان در فصل پیش رو روزهای بهتری را در لیگ برتر تجربه کند. 4 گل زده و 1 گل خورده در دو بازی دوستانه سپری شده حکایت از روحیه برتری طلبی تیم ذوب آهن در فصل جدید می دهد. در یک کلام باید گفت ذوب آهن در فصل پیش رو بدون شک به تکرار مقام هفتمی راضی نخواهد شد و  بعد از تثبیت جایگاه خود در جدول رده بندی و باز گرداندن شخصیت از دست رفته حالا می خواهد به تیم بهتری در فاز تهاجمی تبدیل شود.