ارلینگ هالند به گلزنی در اولین بازی خود برای تیم های جدیدش عادت دارد. او 4 روز دیگر اولین بازی رسمی اش برای سیتی را مقابل لیورپول انجام خواهد داد.

هشدار هالند به لیورپول؛ طلسم عجیب ستاره نروژی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند به تنها 12 دقیقه نیاز داشت تا اولین گل خود با پیراهن منچسترسیتی را به ثمر برساند. او این کار را در بازی دوستانه برابر بایرن مونیخ انجام داد. هالند با پیراهن دورتموند هرگز موفق به شکست بایرن نشده بود ولی این بار سیتی با تک گل او برنده شد تا هالند بالاخره طعم برد برابر مونیخی ها را بچشد.

ستاره نروژی با زدن گل در اولین بازی خود برای تیم جدیش بیگانه نیست. او سال 2017 با پیراهن تیم مولده در اولین بازی خود موفق به گلزنی شد. تنها 47 دقیقه از بازی گذشته بود که پای هالند جوان به گلزنی باز شد.

او سپس فصل 19-2018 راهی سالزبورگ شد و در اولین بازی رسمی به عنوان بازیکن ثابت و در دور گروهی لیگ قهرمانان برابر خنک بلژیک، هت تریک کرد و تیمش 6-2 برنده شد. هالند در دورتموند نیز این کار را تکرار کرد. او در نخستین بازی خود در بوندسلیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان موفق به گلزنی برای زردها شد. اولین بازی رسمی هالند برای سیتی 4 روز دیگر برابر لیورپول در سوپرکاپ انگلیس یا همان جام خیریه خواهد بود؛ طلسم هالند پابرجا می ماند؟