کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، امروز موفق شد بازگشتش به ترکیب این تیم را با یک گل تماشایی جشن بگیرد.

گل تماشایی ستاره رئال؛ بازگشت قدرتمندانه بنزما (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید صبح امروز به وقت ایران در دیداری دوستانه در تور پیش فصل آمریکا به مصاف کلاب آمه‌ریکا رفت و برابر این تیم به تساوی 2-2 رسید. 

بنزما که پس از فصل گذشته به تعطیلاتی طولانی رفته بود و دچار مصدومیت مختصری هم شده بود، در بازی دوستانه اول رئال برابر بارسا که با شکست 0-1 این تیم همراه بود در زمین حضور داشت.

اما کاپیتان رئال مادرید در بازی امروز بار دیگر به ترکیب این تیم برگشت و توانست گل اول تیمش را با یک شوت زیبا و تماشایی وارد دروازه حریف کند. 

این مهاجم فرانسوی بار دیگر نشان داد که یکی از قدرتمندترین شوت‌ها و ضربات پایانی دنیای فوتبال در حال حاضر به او تعلق دارد.

او روی این گل یک و دوی سریعی با مارکو آسنسیو در پشت محوطه جریمه حریف انجام داد و یک شوت چرخشی زیبا را از فاصله 20 متری راهی دروازه کلاب آمه‌ریکا کرد تا دروازه‌بان حریف چاره‌ای جز تسلیم شدن در برابر این شوت تماشایی و قدرتمند نداشته باشد و بازی به تساوی کشیده شود. 

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و صفحات پر طرفدار با به اشتراک گذاشتن ویدیوی به ثمر رسیدن این گل به تحسین عملکرد بنزما پرداختند. 

یکی از آنها در صفحه توییترش نوشت:« گل بنزما از این زاویه واقعا دیوانه‌کننده به نظر می‌رسد. این بازیکن خطرنا‌ک‌ترین شوت دنیا را به خودش اختصاص داده است.»

این ستاره رئال مادرید پس از پایان بازی نیز به دلیل نمایش خوبی که در این دیدار داشت، جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.