در حالی که سینا اسدبیگی ظهر امروز در اردوی ذوب آهن حضور داشت، ساعتی پیش با پرسپولیس قرارداد بست.

هافبک جدید پرسپولیس ناهار را با ذوب آهن خورد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل در ششمین خرید لیگ برتری در‌ پنجره تابستانی، سینا اسدبیگی را به‌خدمت گرفت تا با ثبت خریدی غافلگیرکننده پست هافبک دفاعی خود را تکمیل کند.

سینا اسدبیگی در حالی به پرسپولیس آمده که دو فصل پیش با باز کردن دروازه حامد لک روی اشتباه مرگبار این دروازه‌بان نام خود را بیش از پیش مطرح کرد اما با این حال همیشه به‌عنوان یک بازیکن متوسط در ترکیب سبزپوشان اصفهانی حضور داشت و کسی تصور این انتقال بزرگ را برایش نمی‌کرد.

پرسپولیس در پست هافبک دفاعی پس از جدایی رضا اسدی و محمد شریفی، ضعف محسوسی را احساس می‌کرد که این موضوع پس از مصدومیت کمال کامیابی‌نیا و وحدت حنانوف به اوج خود رسید؛ قرمزها در طول نقل و انتقالات مذاکره رسمی با مهدی حسینی و محمد خدابنده‌لو انجام داده بودند اما هیچ‌یک به نتیجه نرسید تا یحیی گل‌محمدی نسبت به عدم جذب هافبک دفاعی نارضایتی خود را اعلام کند.

پس از ناکامی در جذب این دو بازیکن، پرسپولیس در شرایطی اسدبیگی را جذب کرد که این بازیکن ۲۵ ساله است و یکی از سهمیه بزرگسالان پرسپولیس را اشغال خواهد کرد و همچنین خرید لیگ برتری محسوب می‌شود؛ ششمین خرید لیگ برتری که تنها یک سهمیه دیگر را برای پرسپولیس باقی می‌گذارد. سهمیه‌ای که ممکن است به‌صورت موثر استفاده نشود.

 ذوب آهن می‌گوید اسدبیگی تا لحظه صرف ناهار در هتل محل اقامت این تیم حضور داشت.

اسدبیگی در دوره‌ای که هوادار برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کرد پیراهن این تیم را بر تن داشت اما سپس راهی ذوب آهن اصفهان شد و در تیم مهدی تارتار جایگاه مناسب خود را پیدا کرد. با این حال او در حالی به پرسپولیس آمده که یک ماه پیش قراردادش را با ذوب آهن برای یک سال دیگر تمدید کرد و امضای مدیربرنامه او نیز پای برگه قرارداد دیده می‌شود. به این‌ترتیب احتمالا با شکایت حقوقی باشگاه ذوب آهن پرونده حقوقی جدیدی برای باشگاه پرسپولیس تشکیل خواهد شد.

او در ذوب آهن به‌عنوان هافبک دفاعی پشت سر محمد خدابنده‌لو بازی می‌کرد و در هوادار نیز یکی از مهره‌های کلیدی تیم رضا عنایتی بود؛ بازیکنی با توانایی شوتزنی و همچنین عملکرد دفاعی قابل توجه که می‌تواند یک ذخیره مناسب برای کمال کامیابی‌نیا و همچنین میلاد سرلک باشد.

نکته جالب درباره جذب بی سر و صدای این هافبک دفاعی این است که ذوب آهن اردوی تدارکاتی خود را در تهران برگزار کرده بود و امروز هم در یک بازی دوستانه به مصاف مس رفسنجان رفت اما بازیکن این تیم همزمان در دفتر رضا درویش حضور یافت تا قراردادش را با باشگاه پرسپولیس امضا کند و به این تیم بپیوندد؛ قراردادی که به نظر مورد قبول باشگاه سبزپوش اصفهانی نیست.

سینا اسدبیگی به ششمین خرید لیگ برتری پرسپولیس تبدیل شد.

با جذب اسدبیگی پرونده خط میانی پرسپولیس بسته می‌شود و این تیم در پست هافبک دفاعی علاوه‌بر این بازیکن، کمال، سرلک و حنانوف را در اختیار خواهد داشت و سروش رفیعی به‌عنوان بازیساز در ترکیب این تیم نقش آفرینی می‌کند. همچنین سعید صادقی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و البته وحید امیری هافبک‌های کناری این تیم خواهند بود تا به این شکل قرمزها تغییرات بنیادین را در خط میانی خود داشته باشند.