باشگاه نساجی برای فصل آینده یک مهاجم خارجی به خدمت گرفت.

مهاجم سابق شارلوا به نساجی پیوست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی فصل گذشته فراتر از انتظار ظاهر شد. این تیم که در لیگ بیست و یکم، جزو کاندیداهای سقوط بود، قهرمان جام حذفی 01-1400 شد تا یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد. نماینده مازندران که در فصل جدید با هدایت مطهری در مسابقات حاضر می‌شود، امشب از یک خرید خارجی رونمایی کرد.

در شرایطی که به نظر می رسد با حضور در اردوی ترکیه، بحث جدایی اسلامی از نساجی به پایان رسیده، این تیم امشب آداما نیان را به عنوان خرید جدید خود معرفی کرد.

باشگاه نساجی ساعتی پیش با انتشار تصویری از نیان با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه از عقد قرارداد 2 ساله با مهاجم سابق شارلوا خبر داد؛ بازیکنی که در فصل 17-2016 موفق شده بود با 23 گل برای استاس تروا، آقای گل لیگ دو فرانسه شود.

آداما نیان سابقه 7 بازی ملی برای مالی را دارد ولی هنوز موفق به گلزنی برای تیم ملی کشورش در رده بزرگسالان نشده است. او با این وجود برای تیم ملی زیر 20 سال مالی بین سال‌های 2011 تا 2013 موفق به زدن 10 گل در 17 بازی شده بود. او در فاصله سال‌های 2018 تا 2020 در تیم شارلوا حضور داشت و با امید نورافکن و علی قلی‌زاده هم‌تیمی بود.