نشریه آ.اس مدعی شد ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو به او پیشنهاد داده از منچستریونایتد جدا شده و فصل بعد برای ناپولی بازی کند.

رونالدو راضی به این انتقال می‌شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله پرتغالی قصد دارد تابستان امسال از جمع شیاطین سرخ جدا شود و حتی به نظر می‌رسد در 24 ساعت گذشته رسما خواسته خود را به مدیران باشگاه ابلاغ کرده است. رونالدو به دنبال ادامه درخشش در لیگ قهرمانان اروپا و بالا بردن آمار گلزنی خیره کننده خود است و غیبت منچستریونایتد در فصل بعد در این تورنمنت، تنها بعد از یک سال او را مصمم به جدایی کرده است.

تلاش ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو برای یافتن گزینه مناسب برای این بازیکن تا امروز بی نتیجه مانده و تیم‌های بزرگی چون بایرن مونیخ و چلسی، علاقه‌ای به جذب این ستاره پرافتخار نشان نداده‌اند. حالا نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد مندس اخیرا رونالدو را به ناپولی پیشنهاد داده و تنها بعد از یک سال از جدایی این بازیکن از یوونتوس، امکان بازگشت او به سری آ قوت گرفته است.

گزینه‌های رونالدو محدود شده و حتی او برای حضور در لیگ قهرمانان راضی شده شاگرد لوچانو اسپالتی در فصل بعد شود. منچستریونایتد در نهایت حاضر است ابتدا قرارداد رونالدو را تمدید کرده و بعد به‌صورت قرضی او را به تیم دیگری بفرستد؛ اما بزرگترین مانع، دستمزد بالای این ستاره پرتغالی محسوب می‌شود. شکست ناپولی در جذب پائولو دیبالا و انتقال این ستاره آرژانتینی به رم باعث شده این تیم از منابع مالی کافی برای جذب رونالدو برخوردار باشد، اما باید دید آیا ستاره پرتغالی حاضر است فصل بعد در تیم سوم فصل گذشته لیگ ایتالیا بازی کند یا خیر.