ماتیس دی لیخت، ستاره هلندی بایرن مونیخ در بدو ورود به این باشگاه مورد استقبال گرمی قرار گرفته است.

 دی لیخت: در بایرن مونیخ از من به گرمی استقبال شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شایعات هفته های اخیر بالاخره رنگ حقیقت به خود گرفت و ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی و 23 ساله یوونتوس با قراردادی پنج ساله به باشگاه بایرن مونیخ ملحق شد. حالا ماتیس دی لیخت در مصاحبه ای مدعی شد انتقال به بایرن برای او افتخار بزرگی بوده و آنها قصد دارند در فصل جاری به افتخارات بزرگی دست پیدا کنند.

ماتیس دی لیخت گفت: "از همان ابتدا و از سوی همه اعضای باشگاه از من بسیار استقبال شد و همه به من لطف داشتند. من افتخار می کنم که بخشی از این باشگاه هستم و قرار است در یکی از بهترین تیم های اروپا بازی کنم. انتقال به بایرن مونیخ برای من یک افتخار بزرگ است و من سخت تمرین خواهم کرد تا هر چقدر که ممکن است در ترکیب این تیم عملکرد خوبی داشته باشم. 

بایرن مونیخ یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است و ما می خواهیم در فصل بعد تا جایی که ممکن است عناوین قهرمانی بیشتری کسب کنیم. این هدف برای باشگاهی مانند بایرن مونیخ طبیعی است. من شکست لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال را در فصل گذشته تماشا کردم و آن مسابقه شگفت انگیز بود. من امیدوارم که عملکرد تیم در این فصل بهتر شود.

نحوه ارتباط با هم تیمی های جدید؟ در ابتدا احتمالا مهمترین حرف های خود را به زبان انگلیسی خواهم گفت. اما یادگیری زبان آلمانی نیز برای من بسیار مهم است و کلمات مشابه زیادی در آلمانی و هلندی وجود دارد. من تمام تلاش خود را خواهم کرد و می خواهم این زبان را نیز به سرعت یاد بگیرم."