مدیر ورزشی بایرن مونیخ فاش ساخت که در گفتگو با رابرت لواندوفسکی به وی تذکر داده است که دیگر بر علیه بایرن صحبت نکند.

هشدار مدیر بایرن به لواندوفسکی؛ آرام بگیر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی گزینه شماره یک بارسلونا برای تابستان است. ستاره لهستانی بایرن که ساز جدایی سر داده و از هفته ها پیش صراحتا در مصاحبه های مختلف گفته است هیچ راهی برای ماندنی شدنش در بایرن نیست، در انتظار چراغ سبز باشگاه مونیخی است ولی تاکنون با درخواست او موافق نشده و بایرنی ها معتقدند او باید تا پایان قراردادش یعنی تا تابستان 2023 بماند. 

لواندوفسکی اخیرا در یک مصاحبه گفت که به هیچ پیشنهادی غیر از بارسلونا توجه نمی کند و هدف او بازی برای آبی اناری‌هاست. او چندین بار نیز تاکید کرده است که در بایرن نخواهد ماند و بهتر است او را به زور حفظ نکنند.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن که تاکنون بارها در مورد ماندنی شدن ستاره لهستانی صحبت کرده، یک بار دیگر حرف های خود را تکرار کرد. او به بیلد گفت:« با رابرت در مورد اظهارات اخیرش حرف زدم. در مورد مصاحبه هایش که علنا از جدایی و بر علیه بایرن صحبت کرده بود. به او گفتم که آرام باشد و اینکه بهتر است همگی سکوت کنیم. رابرت با ما تا 2023 قرارداد دارد و بسیار خوشحالیم که او یک سال دیگر نیز با ما خواهد ماند. معتقدم از این پس شرایط آرام‌تر خواهد شد.»