اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی بارسلونا امیدوار به انتقال رابرت لواندوفسکی به این باشگاه است.

مشکلی با انتقال بازیکنان جدید به بارسلونا ندارم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رابرت لواندوفسکی با باشگاه بایرن مونیخ یک سال دیگر تمام می شود و این ستاره لهستانی تصمیم گرفته به هر ترتیبی این باشگاه را در فصل تابستان ترک کند. از بارسلونا به عنوان مقصد احتمالی رابرت لواندوفسکی نام برده شده و اریک گارسیا در مصاحبه ای مدعی شد او بازیکنی است که در سال های اخیر موفق به تعیین نتایج در زمین شده است. 

اریک گارسیا گفت: "رابرت لواندوفسکی مهاجمی در کلاس جهانی است. او در سال های اخیر چه در رده باشگاهی و چه ملی بازیکنی مهم و تاثیرگذار بوده و نتایج مسابقات را رقم زده است. نمی دانم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما تردیدی وجود ندارد که او یک مهاجم بزرگ است.

احتمال انتقال مدافعان جدید به بارسلونا؟ انتقال بازیکنان جدید در هر باشگاهی عادی است. در سالی که همه چیز آنطور که انتظار می رفت پیش نرفته، افزایش این روند طبیعی خواهد بود. من معتقدم که رقابت باعث پیشرفت همه می شود و من برای این موضوع آماده هستم و به سودم هم خواهد بود. من هنوز خیلی جوان هستم و اگر نتوانم پیشرفت کنم، نشانه بدی رقم خورده است. به افرادی که به من کمک می کنند اعتماد داشته و فکر می کنم در مسیر درستی هستم. می دانم از نظر فردی باید در بسیاری از موارد پیشرفت کنم. از ابتدا نسبت به این موضوع واقف بودم و این برای من خبر جدیدی نیست. من واقعا مشتاقانه منتظر فصل آینده هستم، زیرا فکر می کنم شرایطم در بارسلونا خیلی خوب خواهد بود."