رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، مصاحبه جالبی انجام داده و درباره مسائل مختلف صحبت کرده است.

لواندوفسکی: دومی بعد از لئو مسی یعنی برنده شدن!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته به وضوح رابرت لواندوفسکی باید جایزه توپ طلا را از آن خود می‌کرد اما به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا این مراسم برگزار نشد تا به نوعی در حق ستاره لهستانی ظلم شده باشد. با توجه به فرم فوق العاده لواندوفسکی انتظار می‌رفت که امسال بالاخره به توپ طلا به او برسد اما نهایتاً این لیونل مسی بود که هفتمین بار این جایزه را از آن خود کرد؛ مسئله ای که هنوز هم با انتقاداتی مواجه است.

رابرت لواندوفسکی، در جدیدترین مصاحبه خود پیرامون این موضوع می گوید: "مقایسه شدن با لیونل مسی نشان می دهد که من فصل فوق العاده ای داشته ام. اگر بعد از مسی دوم شوید، می توانید خود را برنده بدانید."

بازنشستگی: "من می‌خواهم سال‌های بیشتر، حداقل پنج سال دیگر بازی کنم! اگر دو سال دیگر شروع به افت کنم، آن‌گاه به بازنشستگی فکر خواهم کرد اما در حال حاضر اصلاً چنین ایده ای ندارم."

کسب عناوین با بایرن مونیخ: "برنده شدن دهمین عنوان لیگ در 10 سال یک چیز تاریخی خواهد بود. مردم در آینده خواهند گفت وای، چه تیمی بود. چه کسی در آن تیم بازی می کرد؟ ما این شانس را داریم که در این زمینه اولین باشیم. تیمی که 10 بار متوالی قهرمان یک لیگ بزرگ می شود. در لیگ قهرمانان اروپا نیز ما هنوز در میان مدعیان هستیم و اگر فرم خوب خود را حفظ کنیم شانس زیادی برای کسب جام خواهیم داشت."

بنزما، هالند یا امباپه؟: "من نمی توانم انتخاب کنم. همه آنها را با هم ترجیح می دهم. با این حال آنها بازیکنان متفاوتی هستند. هالند سریع ترین است اما بنزما تکنیکی ترین. در مورد امباپه هم مطمئن نیستم که او یک شماره 9 باشد و فکر می‌کنم بیشتر به عنوان وینگر بازی می‌کند."

شایعات جدایی از بایرن مونیخ و انتقال به پاری سن ژرمن در تابستان: "هنوز تا سال 2023 با بایرن قرارداد دارم و فعلا به این موضوع فکر نمی کنم."