استقلال برای هفته نخست لیگ برتر با بحران دروازه‌بان مواجه است.

استقلال در هفته اول لیگ فقط یک گلر دارد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اعلام خبر محرومیت یک جلسه ای علیرضا رضایی دروازه بان استقلال به خاطر عدم حضور در اردوی تیم ملی امید، آبی ها را با یک چالش جدی رو به رو کرده است.

با توجه به اینکه سینا سعیدی فر دروازه بان جوان آبی ها در اردوی تیم ملی امید حضور دارد و قرار است همراه این تیم به بازی های کشورهای اسلامی در ترکیه برود، حالا استقلال با کمبود دروازه بان مواجه شده است.

غیبت علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر در هفته اول لیگ برتر باعث می شود تا آبی ها در شروع مسابقات فقط سیدحسین حسینی را به عنوان گلر در اختیار داشته باشند و اگر مصدومیت یا اخراج صورت بگیرد، آنوقت گلر دیگری در اختیار نخواهند داشت.

دراین شرایط ساپینتو دو راه حل پیش رو دارد، اینکه او یا باید از رده امید باشگاه استقلال یک دروازه بان را برای بازی اول فرابخواند و یا اینکه اجازه حضور سینا سعیدی فر در اردوی تیم امید را ندهد. جالب اینجا است که اگر سعیدی فر هم به اردوی تیم امید نرود، آنوقت ممکن است مشکلات دیگری برای او ایجاد شود.

حال باید دید تصمیم مدیران باشگاه استقلال و همچنین کادرفنی درباره بحران دروازه بان در هفته اول لیگ چیست و آنها چگونه این مشکل را حل خواهند کرد.