با انتقال سرجیو هانکا به تیم رومانیایی، وبسایت‌های خبری این کشور از جدایی قریب الوقوع گوستاوو به مقصد تیمی ایرانی خبر دادند.

خرید بعدی تراکتور از  سوپر لیگ می‌آید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور در حالی آخرین روزهای اردوی ترکیه را پشت سر می‌گذارد که پیش از این صفا هادی و ریکاردو آلوز به عنوان دو سهمیه خارجی به این تیم پیوستند و حالا به نظر می‌رسد سومین بازیکن خارجی هم در راه باشد.

وبسایت رومانیایی پرو اسپورت خبر داده که تیم فوتبال کرایرو، سرجیو هانکا بازیکن 30 ساله را به خدمت گرفته و به این ترتیب «گوستاوو واگنین مهاجم برزیلی راهی ایران» می‌شود.

باشگاه تراکتور مشتری جدی این بازیکن است که که تا می 2023 تحت قرارداد باشگاه رومانیایی کرایرو است اما این باشگاه نسبت به جدایی او اعلام رضایت کرده و تراکتور قدم‌های مثبتی برای جذبش برداشته است.

گوستاووی برزیلی 30 ساله است و با قد و قامت نسبتا کوتاه در پست وینگر راست نقش آفرینی می‌کند و امکان حضور در سایر پستهای خط حمله را هم دارد.

او در سالهای گذشته در لیگ رومانی، امارات و چین حضور داشته اما پیش از آن در لچه و مسینا از ایتالیا بازی کرد و عمده شهرت خود را هم در این کشور به دست آورد.

گوستاوو سابقه 69 بازی در سوپرلیگ رومانی را دارد؛ او همچین در گروه‌های مختلف سری سی ایتالیا بازی کرده است.

این بازیکن خوش تکنیک در سری سی ایتالیا بازی کرد و حالا با تجربه حضور در این کشور به استقبال چالش جدید خود می‌آید.