رضا درویش با سازمان لیگ برای گرفتن تبلیغات محیطی به توافق رسیده است.

توافق 56 میلیاردی پرسپولیس با سازمان لیگ!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در دومین سالی که باشگاه پرسپولیس و استقلال تبلیغات محیطی بازیهای خانگی خود را در اختیار دارند، سازمان لیگ نرخ جدیدی را برای اعطای حق تبلیغات محیطی به آنها در نظر گرفته است.

ماجرا از این قرار است که فصل گذشته سازمان لیگ برای هر بازی 3 میلیارد تومان از پرسپولیس و استقلال دریافت می‌کرد اما حالا این رقم به 3 میلیارد و 750 میلیون تومان افزایش یافته تا به این ترتیب در مجموع حق سازمان لیگ از 45 میلیارد به 56 میلیارد و 250 میلیون تومان برسد.

نکته جالب اینکه به گفته صادق درودگر عضو کمیته اقتصادی سازمان لیگ، کارگزار استقلال هنوز حساب فصل گذشته خود را تسویه نکرده و همین موضوع به مانع اصلی آبی پوشان برای تبلیغات این فصل تبدیل شده است.

کارگزار پرسپولیس اما باتوجه به طلب قبلی از سازمان لیگ، این رقم را تهاتر کرده تا به این ترتیب پرسپولیس مشکلی برای گرفتن تبلیغات محیطی نداشته باشد.

نکته عجیب این است که پرسپولیس هنوز با کارگزار خود برای فصل آینده توافقی نداشته و مشخص نیست که از هر بازی چه مقدار درآمد خواهد داشت اما همین حالا سه میلیارد و 750 میلیون به سازمان لیگ متعهد شده و یک میلیارد و 250 میلیون تومان نیز باید بابت اجاره ورزشگاه آزادی پرداخت کند تا به این ترتیب متعهد به پرداخت 75 میلیارد تومان تا پایان فصل به سازمان توسعه و سازمان لیگ باشد.

باشگاه پرسپولیس فصل گذشته بابت هر بازی حداکثر 10 میلیارد درآمدزایی داشت که نیمی از آن برای حق سازمان لیگ، اجاره ورزشگاه و اجازه تجهیزات می‌رفت و 15 درصد نیز حق کارگزار بود و حالا مشخص نیست که رضا درویش چه برنامه‌ای برای درآمدزایی از این طریق دارد؟