احتمال جدایی یکی از مهاجمان استقلال به دلیل ترافیک موجود در خط حمله وجود دارد.

خط حمله استقلال خلوت می‌شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات ویژه در استقلال برای لیگ برتر بیست ودوم حضور مهاجمان پرتعداد در ترکیب این تیم است. آبی ها اگرچه رودی ژستد را در پایان فصل گذشته از دست دادند اما کوین یامگا، ارسلان مطهری ، آرمان رمضانی و امیرعلی صادقی در این تیم ماندگار شدند و نفرات هجومی دیگری نیز به این تیم پیوستند.

سجاد شهباززاده، پیمان بابایی و کاوه رضایی 3 مهاجم تازه واردی بودند که به استقلال اضافه شدند تا شاهد یک خط حمله پرمهره و البته قدرتمند در فصل پیش روی لیگ برتر در ترکیب آبی‌ها باشیم.

حضور این تعداد مهاجم خوب و سرشناس در استقلال اگرچه دست کادرفنی را برای انتخاب ترکیب باز می‌گذارد اما ممکن است دلخوری هایی را نیز برای برخی بازیکنان پدید بیاورد. در این شرایط گفته می‌شود که احتمال جدایی یکی از مهاجمان استقلال در وضعیت کنونی وجود دارد.

این در شرایطی است که ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال قصد مازاد خواندن هیچ کدام از مهاجم تیم خود را ندارد و اعلام کرده که برای شروع لیگ به همه آنها نیاز دارد. با این حال گفته می‌شود برخی بازیکنان مثل آرمان رمضانی و ارسلان مطهری به این خاطر که ممکن است بازی های کمتری به آنها برسد، قصد جدایی کرده‌اند.

در این خصوص باشگاه استقلال هیچ واکنش رسمی و صریحی نداشته اما شایعات حکایت از جدایی یکی از بازیکنان خط حمله استقلال دارد.

تا پایان نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر حدود 20 روز دیگر زمان باقی مانده و در شرایط کنونی اگر دیدید تا آن زمان یکی از فورواردهای استقلال به تیم دیگری منتقل شد،‌تعجب نکنید.