باشگاه دورتموند در آستانه نهائی کردن قرارداد جیووانی سیمئونه، مهاجم آرژانتینی تیم هلاس ورونا قرار گرفته است.

پسر سرمربی جنجالی؛ جانشین مهاجم سرطانی دورتموند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه دورتموند چند روز قبل اعلام کرد سباستین هالر، مهاجم گلزن و جدید این تیم به سرطان بیضه مبتلا شده است. به نظر می‌رسد با توجه به وخامت اوضاع، این بازیکن حداقل تا پایان سال جاری میلادی از میادین دور خواهد بود و به همین علت باشگاه آلمانی تلاش برای جذب گزینه جانشین را آغاز کرده است. سباستین هالر اوایل تابستان به‌عنوان جانشین ارلینگ هالند راهی بوندس‌لیگا شده بود، اما حالا زمان بازگشت این بازیکن به میادین در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اما حالا جیووانی سیمئونه، مهاجم 27 ساله باشگاه ورونا در لیست خرید دورتموند قرار گرفته است. به نظر می‌رسد مذاکرات تا حد قابل توجهی پیشرفت داشته و مدیران دورتموند به امید نهایی کردن قرارداد سیمئونه، روز پنج‌شنبه به ایتالیا سفر خواهند کرد. جالب اینجاست به نظر می‌رسید ناپولی فاصله چندانی تا توافق با جیووانی سیمئونه ندارد، اما نظر خود این بازیکن و مدیران باشگاه ورونا تغییر کرده و احتمال انتقال او به بوندس‌لیگا افزایش یافته است.

یوونتوس نیز در روزهای اخیر به دنبال یک مهاجم جدید بوده و به نظر احتمال انتقال آلوارو موراتا به حداقل کاهش یافته است. نام جیووانی سیمئونه در لیست خرید این باشگاه نیز قرار داشت، اما دورتموند در این کورس از رقبای خود پیش افتاده و فاصله چندانی تا نهایی کردن انتقال این ستاره آرژانتینی ندارد. بدین‌ترتیب فرزند دیگو سیمئونه بالاخره و در سن 27 سالگی، به باشگاهی بزرگتر منتقل می‌شود و شانس درخشش در لیگ قهرمانان را پیدا خواهد کرد.