گمانه‌زنی‌ها درباره آینده مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در این تیم همچنان ادامه دارد.

جلسه با مدیر PSG؛ آلگری راهی پاریس می‌شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب یوونتوس در این فصل که باعث شد این تیم پس از سال‌ها موفق به کسب هیچ جامی نشود انتقادهایی را از مکس آلگری به همراه داشت. 
این مربی ایتالیایی پس از چند سال دوری از یووه، بار دیگر به نیمکت این تیم برگشت اما نتوانست درخشش قبلی و قهرمانی‌هایی که به دست آورده بود، تکرار کند و تیمش حتی تا آستانه از دست دادن سهیمه لیگ قهرمانان نیز پیش رفت. 
بسیاری از هواداران یوونتوس خواهان برکناری این مربی در پایان فصل شده بودند اما گفته می‌شد که مدیران این باشگاه حمایت کامل خودشان را از او اعلام کرده‌اند. 
حالا آلگری در حال برگزاری جلسه با لوییس کامپوس، مدیر ورزشی جدید  پی اس جی، دیده شده و همین باعث شده که شایعات مربوط به جدایی او از یووه بار دیگر قوت بگیرد. 

هرچند به نظر می‌رسد که تصاویر مربوط به دیدار این دو نفر قدیمی بوده و در ماه گذشته میلادی گرفته شده است اما دست به دست شدن آن در شبکه‌های اجتماعی در چند روز اخیر باعث ایجاد تردیدهایی برای هواداران یووه شده است. 
با این حال روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که آلگری پیشنهادی برای هدایت پی اس جی دریافت کرده اما این پیشنهاد را رد کرده و تصمیم گرفته هچنان به حضور در تورین ادامه دهد.  
از سوی دیگر، اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده که این مربی هیچ پیشنهادی از سوی این باشگاه فرانسوی دریافت نکرده و دلیل دیدارش با کامپوس این بوده که این دو نفر رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند و دوست صمیمی هستند. 
پی اس جی قصد دارد به همکاری با مائوریسیو پوچتینو خاتمه دهد و همین موضوع شایعات بسیاری را درباره مربی فصل آینده این تیم ایجاد کرده است.