مدیران باشگاه یوونتوس تصمیم دارند با به خدمت گرفتن بازیکنانی جدید در تابستان، شرایط این تیم را بهبود ببخشند.

سه اولویت یووه در تابستان؛ به دنبال جانشین دیبالا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یووه این فصل را با شرایطی نه چندان خوب آغاز کرد اما رفته رفته شرایطش را بهتر کرده و موفق شده خودش را به رده‌های بالای جدول برساند. 

شاگردان مکس آلگری در حال حاضر در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ ایتالیا قرار دارند و شکست هفته گذشته برابر اینتر باعث شد که شانس خود برای کسب عنوان قهرمانی و حضور در کورس به دست آوردن این عنوان را از دست بدهند. 

با این حال تمرکز آنها روی حفظ رده چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان است تا پس از پایان فصل جاری بتوانند با تقویت تیمی که در اختیار دارند، شرایط را برای فصل آینده تا حد زیادی بهبود ببخشند. 

این باشگاه معتقد است که جذب بازیکنان جدید و تقویت فهرست فعلی نقش بسیار مهمی در عملکرد و شرایط این تیم در فصل آینده ایفا خواهد کرد و همین باعث شده که از همین حالا برنامه‌ریزی برای فصل آینده را آغاز کند. 

سایت گل در گزارشی مدعی شده که مدیران یوونتوس سه اولویت اصلی خود را برای فصل آینده و پنجره نقل و انتقالات تابستانی مشخص کرده‌اند و تصمیم دارند با تکیه بر همین اولویت‌ها خریدهایی را انجام دهند. 

گزینه اول یووه در این فصل خرید یک مدافع چپ به جای الکس ساندرو است. آنها همچنین در نظر دارند هافبکی جنگنده که پتانسیل گلزنی بالایی داشته باشد را نیز به خدمت بگیرند. 

مهم‌ترین گزینه آنها جذب جانشینی برای پائولو دیبالاست که در آخر فصل جاری با اتمام قراردادش از این تیم جدا خواهد شد. این تیم در نظر دارند جانشینی را برای این بازیکن به خدمت بگیرد که بتواند در خط حمله با دوشان ولاهوویچ همکاری کرده و به این بازیکن کمک کند.