رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، تصمیم دارد در دیدار برابر منچسترسیتی از کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند.

اعتماد رانگنیک؛ رونالدو مقابل سیتی در ترکیب اصلی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در هفته‌های اخیر شرایط خوبی نداشته و عدم موفقیت این بازیکن در گلزنی باعث شده که او از ترکیب اصلی منچستریونایتد دور شود. 

این بازیکن 37 ساله در جریان تساوی بدون گل برابر واتفورد نیز در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته بود اما رانگنیک امید دارد که استراحت یک هفته‌ای برای این ستاره پرتغالی باعث شود که او در دیدار برابر سیتی عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. 

مصدومیت ادینسون کاوانی باعث شده که این بازیکن در پنج بازی اخیر تیمش غایب باشد و عملکرد ضعیف مارکوس راشفورد با زدن پنج گل در چهار و نیم ماه دست رانگینک را برای انتخاب گزینه‌های متفاوت در خط حمله بسته است.

هرچند که آنتونی الانگا در هفته‌های اخیر نمایش درخشانی را در ترکیب شیاطین سرخ ارائه کرده و باعث امیدواری کادر فنی و هواداران این تیم شده است. 

با این حال به نظر نمی‌رسد که هواداران یونایتد در دربی منچستر که قرار است در ورزشگاه اتحاد برگزار شود امید چندانی به کسب سه امتیاز بازی داشته باشند. 

یونایتد در حال حاضر در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد اما با توجه به رقابت نزدیک با آرسنال و وستهام، کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده برای این تیم قطعی نشده است. 

پیروزی آنها در دیدار برابر منچسترسیتی می‌تواند علاوه بر این که این تیم را تا حد زیادی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان پیش بیاندازد، روحیه شاگردان رانگنیک را نیز برای ادامه کار در هفته‌های پیش رو افزایش خواهد داد و این مربی آلمانی امیدوار است که رونالدو در همین بازی بار دیگر به اوج برگردد.