ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول انتظار دارد ارلینگ هالند در این فصل در ترکیب منچسترسیتی عملکرد درخشانی داشته باشد.

 فن دایک: هالند زندگی را برای ما وحشتناک می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ارلینگ هالند در اولین بازی رسمی برای منچسترسیتی برابر لیورپول چندان خوب نبود و در شبی که تیم پپ گواردیولا قهرمانی سوپرجام را به حریف خود تقدیم کرد، ارلینگ هالند چند فرصت خوب گلزنی را در طول مسابقه از دست داد. ویرژیل فن دایک که در این بازی به‌شدت با ستاره نروژی و جدید سیتی درگیر بود، انتقادات اخیر را اجتناب ناپذیر توصیف کرد و مدعی شد ارلینگ هالند در فصل جدید شرایط را برای مدافعان شاغل در لیگ برتر دشوار خواهد ساخت.

ویرژیل فن دایک گفت: "ارلینگ هالند ویژگی‌های مثبت زیادی دارد و او شرایط را برای مدافعان در لیگ برتر انگلیس وحشتناک خواهد کرد. هالند همه چیز دارد، بسیار سریع است و می‌تواند ضربات سر قدرتمندی به سمت دروازه حریفان بزند. من واقعا نمی‌خواهم به ارلینگ هالند توصیه زیادی کنم، اما او می‌داند که باید روی بازی خودش تمرکز کند.

همیشه روی بازیکنانی که با قیمت بالایی به تیم جدید خود منتقل شده‌اند فشار زیادی وارد می‌شود، اما شما در این شرایط چه کاری می‌توانید انجام دهید. ارلینگ هالند فقط باید متمرکز بماند، سخت تلاش کند و دنبال این هدف باشد که تا جایی که ممکن است برای منچسترسیتی موفق به گلزنی شود."