مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر امروز پیوستن ارلینگ هالند، گلزن نروژی را به تیمش اعلام کرد. اما اولین بازی هالند با پیراهن سیتی چه زمانی خواهد بود؟

اولین بازی هالند برای سیتی؛ یک ماه و یک هفته بعد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، از تابستان گذشته که سرخیو آگوئرو، رکورددار گلزنی تاریخ منچسترسیتی، این باشگاه را ترک کرد سیتیزن‌ها به دنبال خرید یک شماره 9 کلاسیک بودند و بعد از ناکامی در جذب هری کین از تاتنهام، تمام تلاش خود را مصروف به خدمت گرفتن ماشین گلزنی نروژی، ارلینگ هالند کردند. تلاشهایی که امروز به ثمر رسید و هالند رسما به سیتی پیوست.

هالند 21ساله که با قراردادی 60 میلیون یورویی راهی اتحاد شد برای تیم سابقش بوروسیا دورتموند در 89بازی 86 گل به ثمر رسانده و این آمار ترسناک می‌تواند کابوس همه مدافعین لیگ برتر باشد. او حالا پا در جای پای پدرش آلف اینگه هالند می‌گذارد که زمانی بازیکن منچسترسیتی بوده است.

اما اولین باری که هواداران سیتی، هالند را با پیراهن تیم‌شان می‌بینند چه زمانی خواهد بود؟

تا این لحظه به نظر می‌رسد شاگردان پپ گواردیولا پیش از شروع فصل آینده تنها سه بازی دوستانه و تدارکاتی خواهند داشت. اولین بازی دوستانه سیتی روز 20 جولای، 29 تیرماه، در مقابل تیم مکزیکی کلاب آمه‌ریکا خواهد بود. بازی‌ای که در ایالات متحده برگزار می‌شود. به این ترتیب هواداران سیتی در این تاریخ برای اولین بار شاهد حضور ارلینگ هالند در تیم‌شان، در یک مسابقه خواهند بود.

هالند پیش از شروع لیگ برتر انگلیس، این فرصت را خواهد داشت تا اولین جام خود را با پیراهن سیتی بدست بیاورد. چرا که شاگردان گواردیولا روز 30 جولای، 8 مرداد، برای فتح جام اتحادیه به مصاف نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، لیورپول خواهند رفت.

پیامی برای مدافعین لیگ برتر: موفق باشید