مدافع خبرساز پیکان به عنوان یک چهره ویژه بازوبند کاپیتانی تیم امید را در اختیار گرفت.

چهره خبرساز، مالک جدید بازوبند امیدها(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سامان فلاح مدافع دهه هشتادی پیکان یکی از نفرات مورد اعتماد کادرفنی تیم امید محسوب می‌شود و جزو ارکان اصلی این تیم در مسیر صعود به المپیک محسوب می‌شود.

این مدافع وسط متولد ۱۳۸۰ یکی از چهره های ویژه نقل و انتقالات بود و تیم های مطرحی مثل استقلال، پرسپولیس، فولاد، سپاهان و پاختاکور ازبکستان خواهان به خدمت گرفتنش بودند اما در نهایت با مخالفت مجتبی حسینی در جمع خودروسازان ماند و در لیگ پیش رو نیز برای پیکان به میدان خواهد رفت.

فلاح که با وجود جوانی یکی از بازیکنان باتجربه پیکان به شمار می‌رود و بعد از ابراهیم صالحی کاپیتان دوم این تیم نیز به شمار می‌رود، حالا در تیم امید هم صاحب بازوبند شده است.

مدافع پیکان در غیاب یاسین سلمانی هافبک سپاهان در اردوی امیدها، قبل از آنکه سفر شاگردان مهدوی‌کیا به ترکیه برای مسابقات کشورهای اسلامی لغو شود بازوبند کاپیتانی این تیم را بر دست بست.

فلاح به واسطه پست بازی و البته تجربه چند ساله ای که در لیگ برتر دارد قطعا یکی از بازیکنان مورد اعتماد تیم امید برای صعود به المپیک محسوب می‌شود. اعطای بازوبند کاپیتانی به او نیز این مساله را تایید می‌کند.