پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس، نیازی به عمل جراحی برای بهبودی کامل و بازگشت به میادین ندارد.

یووه امیدوار شد؛ پوگبا نیاز به جراحی ندارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا پس از چند سال دوری از یوونتوس بار دیگر با اتمام مهلت قراردادش با منچستریونایتد از این تیم جدا شد و به جمع شاگردان مکس آلگری پیوست اما مصدومیتی که در تمرینات پیش فصل به آن دچار شد نگرانی‌های زیادی را به همراه داشت. 

این ستاره فرانسوی در طول تور پیش فصل یووه که در آمریکا برگزار شد از ناحیه مینیسک داخلی پا دچار مصدومیت شد و بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و ایتالیایی معتقد بودند که شاید این بازیکن نیاز به عمل جراحی داشته باشد و حتی جام جهانی 2022 قطر را هم از دست بدهد. 

اما حالا مشخص شده است که این بازیکن صرفا با طی روند درمان و بدون نیاز به عمل جراحی می‌تواند به بهبودی کامل برسد. با این حال، در چند هفته ابتدایی از فصل جدید رقابت‌های سری A قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. 

پوگبا قرار است یک برنامه بازیابی مشخص و دقیق پنج هفته‌ای را پشت سر بگذارد تا هرچه سریع‌تر بتواند به تمرینات یوونتوس اضافه شود و در ترکیب این تیم حضور پیدا کند. 

با این حال او در بخش اول این برنامه تنها اجازه حضور در سالن بدنسازی و استخر را دارد و به هیچ وجه نباید پا به  توپ شود اما پس از آن خیلی زود می‌تواند تمرینات انفرادی را آغاز کند و در نهایت به جمع هم تیمی‌هایش اضافه شود. 

اولین بازی یوونتوس در رقابت‌های فصل جدید لیگ ایتالیا قرار است 15 آگوست برابر ساسولو برگزار شود.