وزیر ورزش و جوانان می‌گوید طبق قانون نمی‌تواند از حضور هیچ کس در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال جلوگیری کند.

گلایه وزیر ورزش از کارت زرد نمایندگان مجلس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی سوال احمد راستینه نماینده شهرکرد و تعداد دیگری از نمایندگان از  وزیر ورزش و جوانان، پس از عدم اقناع نماینده مذکور، از پاسخ‌ های وزیر با ۱۱۲ رأی موافق، ۱۲۰ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۳ نماینده حاضر در جلسه از توضیحات وزیر قانع نشدند.

این موضوع سبب شد تا سجادی با حالتی گرفته به مراسم تاریخ شفاهی ایران برود و حالا یک روز پس از این اتفاقات در مصاحبه‌ای به این حواشی پاسخ داده و اینطور در مورد آن توضیح داده است:« در مجلس شورای اسلامی نیز وقتی حضور پیدا کردم با توجه به اینکه سوالات مطرح شده در صحن مرتبط با سوال بنده نبود این موضوع مطرح شد که چرا اجازه داده‌ایم برخی از مسببان پرونده ویلموتس بازهم در فدراسیون حضور پیدا کنند. متاسفانه زمان پاسخگویی دیگر نداشتم ولی الان می‌گویم که ما طبق قانون نمی‌توانیم از حضور هیچ‌کس در عرصه انتخابات جلوگیری کنیم. هر شخصی که شرایطش را داشته باشد می‌تواند ثبت‌نام کند.»

وزیر ورزش و جوانان با گلایه از نمایندگان مردم و مواخذه‌اش درباره پرونده ویلموتس اضافه کرد: « روز گذشته بنده به ناحق درخصوص پرونده ویلموتس مورد مواخذه قرار گرفتم. بعد از ثبت‌نام این دستگاه‌های نظارتی و امنیتی هستند که بررسی می‌کنند چه افرادی واجدشرایط حضور در عرصه انتخابات هستند. در ابتدای ثبت‌نام نامزدها نمی‌توان کسی را جلوگیری کرد. درخصوص پرونده ویلموتس تا جایی که قانون به ما اجازه می‌دهد پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد و پیگیر مطالبه مردم هستیم.»