کالیدو کولیبالی، ستاره جدید ناپولی مدعی شد اطرافیانش از انتقال او به این باشگاه خوشحال شده‌اند.

جان تری باور نمی‌کرد با او تماس گرفتم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کالیدو کولیبالی، مدافع جدید و باتجربه چلسی، بعد از انتقال به این باشگاه با جان تری، اسطوره انگلیسی تماس گرفت تا در مورد پوشیدن لباس شماره 26 با او صحبت کند. حالا کالیدو کولیبالی فاش کرد جان تری ابتدا تماس او را باور نکرده و تصور کرده یک نفر قصد دارد با کاپیتان سابق چلسی شوخی کند.

کالیدو کولیبالی گفت: "برادر من یکی از طرفداران پر و پا قرص این باشگاه است و او همیشه مرا ملزم به تماشای بازی‌های چلسی می‌کرد. وقتی قراردادم را امضا کردم او خیلی خوشحال بود و این حس برادرم خیلی به من کمک کرد. من سال‌های زیادی را در ناپولی در کنار جورجینیو گذرانده بودم. وقتی از من خواست که به چلسی بیایم، مطمئن نبودم که مالک جدید خواهان انتقال من است یا نه. 

وقتی به جورجینیو گفتم قراردادم را امضا کردم، همه خوشحال بودیم. خانواده‌های ما می‌توانند در کنار هم در لندن وقت بگذرانند؛ از وقتی جورجینیو ناپولی را ترک کرد، دلم برای او خیلی تنگ شده بود.

تماس با جان تری برای پوشیدن لباس شماره 26؟ او در ابتدا باور نمی‌کرد که خودم هستم و فکر می‌کرد این یک شوخی است. در ادامه جان تری با مدیر تیم تماس گرفت تا بپرسد واقعا من تماس گرفته‌ام؟ می‌دانم که این شماره مهمی در چلسی است و وقتی تری به من پاسخ مثبت داد، بسیار خوشحال شدم. می‌دانم که جان تری برای باشگاه و هواداران و این شهر چه کرده است. وقتی منتظر امضای قرارداد با چلسی بودم کمی استرس داشتم و می‌خواستم بدانم کدام شماره خالی است. مدیر باشگاه در مورد شماره 26 به من چیزی نگفت و هیچ بازیکنی از سال 2017 این لباس را نپوشیده بود."