به نظر می رسد رابطه چندان خوبی بین روملو لوکاکو و توماس توخل در رختکن چلسی برقرار نبوده است.

شوخی تند توخل با لوکاکو؛ پدرت هم که این جاست!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی چلسی پس از 12 ماه بازی در چلسی دیشب به صورت رسمی و البته قرضی به اینتر بازگشت. اینتر در این فصل مبلغ 6.9 میلیون پوندی به چلسی به اضافه 3.5 میلیون پاداش در صورت فتح اسکودتو پرداخت خواهد کرد و البته وظیفه پرداخت حقوق لوکاکو نیز به دوش باشگاه ایتالیایی است. این ستاره 29 ساله در دومین دوره حضورش در استمفوردبریج تنها 15 گل به ثمر رساند و البته تنها چند هفته پس از انتقال 97.5 میلیون پوندی به لندن، متوجه شد اشتباه کرده و حتی پیش از شروع سال جدید رسما بابت جدایی از اینتر ابراز پشیمانی کرد. اما سایت گل مدعی شد رابطه بین توماس توخل و روملو لوکاکو شکرآب بوده و این نیز یکی از دلایل اصلی تمایل ستاره بلژیکی چلسی بابت جدایی از این باشگاه بوده است.

به نظر می رسد چند ماه قبل توماس توخل و روملو لوکاکو در حال تماشای یکی از بازی های تیم تاتنهام با یکدیگر بودند. در اواسط بازی سرمربی آلمانی چلسی به شوخی و بعد از دیدن تصویر آنتونیو کونته، خطاب به روملو لوکاکو گفت که "پدرت هم که اینجاست" و این شوخی برای لوکاکو خوشایند نبوده و باعث ناراحتی او شده است.

البته روملو لوکاکو در سال های اخیر رابطه بسیار خوب و دوستانه ای با آنتونیو کونته داشته و زیر نظر این سرمربی ایتالیایی در اینتر، 64 گل در 95 بازی به ثمر رسانده و نقش مهمی در کسب عنوان قهرمانی سری آ در فصل 2020-21 ایفا کرد. اما جدایی از اینتر و انتقال به چلسی باعث افت لوکاکو شد و حالا او به دنبال بازگشت به روزهای اوج است.