رافینیا، وینگر برزیلی لیدزیونایتد در آستانه انتقال به باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

سومین خرید تابستانی بارسلونا قطعی شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سایت گل مدعی شد رافینیا، ستاره برزیلی لیدز از نظر شخصی برای انتقال تابستانی به بارسلونا موافقت کرده، اما مذاکرات با لیدز تا پایان فصل متوقف شده است. هر دو باشگاه در حال حاضر دغدغه‌های فراوانی دارند و قرار بر ادامه مذاکرات در فصل تابستان شده است. لیدز در تلاش برای فرار از سقوط به دسته پایین‌تر بوده و مدیران بارسلونا نیز ابتدا قصد دارند بازیکنان لیست مازاد را به فروش برسانند تا با دست بازتر برای خرید بازیکن اقدام کنند. فروش بازیکنانی چون ساموئل اومتیتی، کلمنت لنگلت، نتو و حتی فرانکی دی یونگ در دستور کار مدیران این تیم قرار گرفته است.

حقوق رافینیا در بارسلونا دو برابر شده و او احتمالا با قراردادی پنج ساله و تا سال 2027 راهی این باشگاه خواهد شد. دکو، ستاره سابق بارسلونا مدیر برنامه این ستاره 25 ساله و برزیلی بوده و با مدیران باشگاه اسپانیایی رابطه خوبی دارد. رافینیا که هفت بازی ملی در ترکیب سلسائو در کارنامه دارد، در فصل اخیر عملکرد خوبی در ترکیب لیدز داشته و حالا مورد پسند ژاوی قرار گرفته است. اگر لیدز به چمپیونشیپ سقوط کند، بارسلونا به‌راحتی می‌تواند با پرداخت ۲۵ میلیون یورو، بند آزادسازی رافینیا را فعال کرده و این بازیکن را جذب کند.

به نظر می‌رسد تا امروز بارسلونا با فرانک کسیه، هافبک میلان و آندریاس کریستنسن، مدافع چلسی به توافق رسیده و این دو بازیکن با انتقالی آزاد در فصل تابستان راهی نوکمپ خواهد شد. در صورت نهایی شدن توافقات، رافینیا نیز سومین خرید این باشگاه در بازار پیش رو لقب خواهد گرفت.