جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، از پیوستن به این تیم و بازی برای این باشگاه فرانسوی بسیار خوشحال است.

دوناروما: می‌خواهم در PSG تاریخ‌سازی کنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دوناروما در آستانه آغاز دومین فصل حضورش در پاری سن ژرمن است و با وجود تمام سختی‌هایی که در فصل اول با آنها روبرو شد، از پیوستن به این تیم کاملا راضی به نظر می‌رسد. 

او فصل گذشته مجبور شد برای حضور در دروازه با کیلور ناواس رقابت کند و تنها 16 بازی در لیگ فرانسه برای این تیم انجام داد اما به نظر می‌رسد که امسال قرار است به صورت ثابت در ترکیب این تیم به میدان برود. 

دوناروما در گفتگو با اسکای اسپورت درباره شرایطش در پی اس جی اظهار داشت:« من اینجا واقعا حس می‌کنم در خانه هستم. احساس بسیار خوبی دارم. این باشگاه باورنکردنی است، نمی‌توان آن را توصیف کرد. اینجا مانند یک خانواده است و من از این که اینجا هستم بسیار خوشحالم. می‌خواهیم تا زمانی که می‌شود در این تیم بمانم و برای این باشگاه تاریخ‌سازی کنم.»

او با تمجید از سرمربی جدید پی اس جی اضافه کرد:« ما با او بسیار کار کردیم و از کادر فنی جدید کاملا راضی هستیم. او علاقه زیادی به پرس از جلو دارد. من هم باید فضاها را به خوبی پوشش بدهم اما قبلا هم روی چنین مفاهیمی کار کرده‌ام و مشکلی از این بابت ندارم. ما با هم برای بهبود شرایط خط دفاعی تلاش می‌کنیم. می‌خواهیم توپ را در سریع‌ترین زمان ممکن پس بگیریم. شرایط با خط دفاعی سه نفره چندان متفاوت نیست و فقط باید با شرایط سازگار شویم.»

دوناروما فصل گذشته 2070 دقیقه در ترکیب پی اس جی به میدان رفت، 23 گل دریافت کرد و در 9 بازی نیز موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد. او تا سال 2026 با این باشگاه قرارداد دارد.