بارسلونا در هفته های پیش رو قصد دارد دو مدافع باتجربه به ترکیب خود اضافه کند.

منتظر  سوپ رایز جدید بارسلونا باشید! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که تنها چند هفته تا پایان بازار تابستانی مانده، بارسلونا هنوز برنامه های مهمی برای تقویت ترکیب خود دارد. پروسه جذب بازیکنان جدید برای خط حمله به بهترین شکل به اتمام رسیده و حالا کاتالان ها قصد دارند تیم را در بخش دفاعی نیز تقویت کنند. سزار آسپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو، دو مدافع باتجربه چلسی در لیست بلوگرانا قرار دارند و ژاوی خواهان اضافه شدن این دو بازیکن به لیست خود شده است.

آسپیلیکوئتا قابلیت بازی در هر دو سمت خط دفاعی را داشته و حتی در قلب دفاع نیز می تواند به میدان برود. قدرت رهبری و تجربه بالای این مدافع اسپانیایی، از او برای چلسی یک کاپیتان فوق العاده در سال های اخیر ساخته بود و بارسلونا قصد دارد آسپیلیکوئتای باتجربه را برای فصل بعد جذب کند.

خود این بازیکن نیز علاقه زیادی به جدایی دارد و از ماه ها پیش تصمیم خود را در این رابطه قطعی کرده است. حتی سزار آسپیلیکوئتا با مدیریت سابق باشگاه در این رابطه توافق کرده بود، اما شرایط کمی تغییر کرده و چلسی در حال حاضر در تلاش برای حفظ این بازیکن است. نظر توماس توخل در این مدت عوض شده و با توجه به جدایی دو مدافع چلسی، او خواهان ماندن آسپیلیکوئتا در لندن شده است.

اما در مورد مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی و چپ چلسی، شرایط متفاوت است. علیرغم مقاومت این باشگاه انگلیسی، اخبار حاکی از آن است که او فصل بعد با لباس بارسلونا به میدان می رود و در حقیقت به نظر می رسد انتقال تقریبا قطعی مارک کوکوریا به چلسی می تواند شرایط را تغییر دهد.

در واقع، با توجه به اینکه کوکورلا در آستانه امضای قرارداد شش ساله با چلسی است، فالی رمضانی، مدیر برنامه مارکوس آلونسو، برای نهایی کردن قرارداد این بازیکن به شهر بارسلونا سفر کرده است. به زودی جلسه ای در باشگاه اسپانیایی با حضور رافا یوسته، متئو آلمانی و یوردی کرایف با فالی رمضانی برگزار می شود و بارسلونا امیدوار است در همین جلسه پروسه انتقال مارکوس آلونسو به نوکمپ نهایی شود.